يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 13211
منبع : سایت شهرداری
شهردار منطقه 4 گفت:

صدور ۱۱۹ مورد پروانه تمدید بنا طی سال گذشته در منطقه چهار قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از صدور ۱۱۹ مورد پروانه تمدید بنا طی سال گذشته در منطقه چهار خبر داد.
احمد نکونام شهردار منطقه 4قم ، نوروز92
احمد نکونام شهردار منطقه 4قم ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه واحد شهرسازی در شهرداری ها یکی از ارکان اصلی در آمدزایی بوده، شهرداری منطقه چهار از این حیث در بین شهرداری های مناطق هشت گانه شهر قم رتبه اول صدور پروانه احداث بنا را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه صدور احداث بنا به دلیل افزایش شاخص های سرمایه گذاری در منطقه چهار است؛افزود: این مسئله از نظر سیمای شهری و عمران و آبادانی شهر به ویژه در شوارع اصلی حائز اهمیت بوده و این مهم بی شک در سایه سیاستهای ابلاغی شهردار قم و شورای اسلامی شهر احداث شده است.

نکونام گفت: واحد شهرسازی در سال ۹۱ تعداد ۲ هزار و ۲۳۴ مورد دستور تهیه نقشه صادر کرده است که از این مقدار، تعداد هزار و ۳۳۰ مورد پیش نویس پروانه صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پیش نویس پروانه، تعداد ۸۵۸ مورد پروانه احداث بنا به متراژ مجموع ۶۶۸ هزار و ۲۲۰ مترمربع، تعداد ۲۰۱ مورد تمدید پروانه با متراژ ۱۶۰ هزار مترمربع، تعداد پنج مورد پروانه توسعه بنا به متراژ ۲ هزار و ۱۲۷ مترمربع و تعداد ۱۸۲ مورد اصلاح پروانه به متراژ ۱۱۱ هزار مترمربع صادر شده است.

شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: صدور ۱۱۹ مورد پروانه تمدید بنا به متراژ ۱۱۱ هزار مترمربع، ۷۰۰ مورد گواهی پایانکار به متراژ ۳۵۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و همچنین هزار و ۳۵۴ مورد گواهی عدم خلاف به متراژ ۷۸۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع از دیگر اقدامات شهرسازی شهرداری منطقه چهار بوده است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchzinz.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما