دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 13732
شهردار منطقه4 قم:

احداث دیوار پیرامونی بوستان علوی به اتمام رسید

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 4 از اتمام عملیات عمرانی احداث دیوار پیرامونی بوستان علوی خبر داد.
بوستان علوی قم
بوستان علوی قم
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اعلام این خبر اظهار داشت:مشخص شدن حریم بوستان علوی با احداث دیوار پیرامونی جزء برنامه های شهرداری منطقه۴بود که با همت عوامل فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۴ به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه بوستان علوی به عنوان یکی از فضاهای سبز شهری مورد علاقه شهروندان بوده و در فصول بهار ، تابستان و به ویژه روزهای آخر هر هفته میزبان همشهریان و مسافرین زیادی است لذا زیباسازی و بهسازی این بوستان به صورت ویژه در اولویت کاری شهرداری منطقه چهار در سال ۹۲ قرار دارد.

احمد نکونام اذعان داشت: یکی از معضلات این بوستان نداشتن دیوار مشخص جلو و انتهای بوستان بود که دیوار جلویی در اواخر بهمن ماه ۹۱ به اتمام رسید و دیوار انتهایی آن هم اکنون و پس از گذشت ۴ ماه از شروع به اتمام رسیده است.

وی افزود: احداث این دیوارها با هدف مشخص نمودن حریم و افزایش امنیت داخلی بوستان و خانواده هایی که از آن استفاده می نمایند، ایجاد شد.

شهردار منطقه۴در ادامه به مشخصات فیزیکی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت:این دیوار به طول ۷۰۰ متر و در ارتفاع ۱ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵/۲ میلیارد ریال به انجام رسیده است.


انتهای  پیام/119/

https://qomnews.ir/vdcf0edy.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما