دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 13739
شهردار منطقه4قم:

تجهیز بوستانهای سطح منطقه در سال جاری در دستور کار است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 4 از تجهیز بوستانهای سطح منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: به همین منظور عملیات ساخت و احداث سرویس بهداشتی بوستان بنفشه شروع شده است.
احمدنکونام شهردار منطقه4
احمدنکونام شهردار منطقه4
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اشاره به اینکه تجهیز بوستان های سطح منطقه از اولویت های شهرداری منطقه است؛افزود:با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان در ایام تعطیل و بویژه شب های تابستان، با خانواده های خود به بوستان ها و پارک های محل خود می روند می بایست امکانات رفاهی نیز از قبیل نمازخانه، سرویس بهداشتی و... توسط شهرداری ها مهیا گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: از اینرو یکی از بوستان هایی که با توجه به درخواست های شهروندان به سرویس بهداشتی احتیاج داشت، بوستان بنفشه در بلوار شهید کریمی است که به واحد فنی و عمرانی منطقه مأموریت داده شد تا نیاز سنجی لازم انجام و نسبت به احداث سرویس بهداشتی اقدام گردد.

وی بیان داشت: در این خصوص واحد فنی و عمرانی منطقه از طریق پیمانکار مربوطه از اول اردیبهشت ماه عملیات احداث یک سرویس بهداشتی ۶ چشمه ای را آغاز و انشاا... تا پایان تیرماه یعنی ۳ ماه دیگر آن را به اتمام و جهت استفاده در اختیار شهروندان قرار می دهد.

انتهای پیام/119/


https://qomnews.ir/vdccomqs.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما