?>?> صبا سومین شکست متوالی را از ماهان پذیرفت | قم نیوز
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 13677
فوتبال امید باشگاه‌های کشور:

صبا سومین شکست متوالی را از ماهان پذیرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید صبای قم در چهارمین مسابقه خود از رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور سومین باخت متوالی را متحمل شد.
صبا سومین شکست متوالی را از ماهان پذیرفت
به گزارش قم نیوز، مدافع یک عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو عنوان سومی دوره‌های قبل مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در سه بازی اخیر خود بدجور با ناکامی مواجه شده و سه باخت متوالی مقابل حریفان پذیرفته است.

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که صبای قم به عنوان یکی از تیم‌های با سابقه و سرشناس دوران مختلف برگزار شده مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور که یکی از مدعیان قهرمان این دوره از مسابقات نیز محسوب می‌شود، در بازی‌های اخیر خود به مشکل برخورد کند و سه بازی متوالی را ببازد.

اما این اتفاق رخ داده زیرا تیم متحول شده صبای قم که نسبت به دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور دستخوش تغییرات زیادی نیز شده و تعداد زیادی از بازیکنان نام دار خود را به دلیل محدودیت سنی از دست داده، گویا هنوز به هماهنگی لازم دست نیافته است.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که روی کاغذ یکی از شانس‌های قهرمانی در این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شدند، در گام نخست مقابل تیم لار جوان با شش گل به پیروزی رسیدند تا برای دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی خط و نشان بکشند اما موفقیت‌های این تیم در سه دیدار اخیر تداوم نداشته است.

تیم فوتسال امید صبای قم در روز دوم بازی‌ها به تیم فوتسال فرش آراء مشهد میزبان بازی‌ها ۵ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و در روز سوم برابر تیم دونده و جوان شهرداری رشت در حالی که بازی را تا آخرین لحظات برده بود با حساب سه بر دو باخت.

در روز چهارم دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال امید صبای قم در تلاش برای جبران ناکامی در دو دیدار متوالی خود مقابل فرش آراء و شهرداری رشت، مقابل تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان به میدان رفت ولی در این بازی نیز ناکام بود.

صبایی‌ها همانند دیدارهای قبلی خود فوتسال خوبی ارائه کردند و بارها در مقابل دروازه تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان با کارهای ترکیبی خود صاحب موقعیت گلزنی شدند اما در برخی صحنه‌ها بخت با آنها یار نبود و در برخی صحنه‌های دیگر کم دقتی کردند تا در نهایت این بازی را نیز با نتیجه نزدیک سه بر دو ببازند.

بدین ترتیب صبای قم در پایان روز چهارم بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با کسب یک برد و سه باخت، سه امتیازی است و در بین هفت تیم حاضر در این گروه در مکان پنجم جای دارد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcd590f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما