دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 13754
مولایی:

برای اعزام به کشتی فرنگی آسیا زحمات زیادی کشیده‌ام

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان 74 کیلوگرم کشتی ایران گفت: برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا زحمات زیادی کشیده ام و می خواهم دومین مدال آسیایی را کسب کنم.
برای اعزام به کشتی فرنگی آسیا زحمات زیادی کشیده‌ام
به گزارش قم نیوز، امیرحسین مولایی از آمادگی کامل خود برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا خبر داد و با اشاره به کیفیت رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات با توجه به اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را داشت در سطح خوبی برگزار شد و حریفان همگی آماده بودند.

وی بیان داشت: تقریبا از بیشتر استان ها شاهد حضور چهره های شاخص کشتی فرنگی در این دوره از مسابقات بودیم و این برای تیم ملی جوانان خوب است چون از حضور برترین های کشور در تیم ملی می توانن یک تیم ملی قوی و منسجم را برای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مهیا کند.

نفر اول انتخابی تیم ملی در وزن ۷۴ کیلوگرم در ادماه با اشاره به زمان اندک تا آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، تصریح کرد: امیدوارم با کشتی‌هایی که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گرفتم، نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کرده باشم که اگر اینگونه باشد، قطعا سعی من تا آن زمان این است که با تمرینات مداوم در بهترین شرایط قرار بگیرم.

وی در ادامه با اشاره به تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی، ابراز داشت: برنامه تیم ملی این است که بلافاصله بعد از این رقابت ها، اردوی تیم ملی تشکیل شود تا زمان از دست نرود و از فرصت پیش رو بهترین استفاده را برای آماده سازی تیم ملی بکنیم.

مولایی که در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شده است، افزود: بعد از اینکه در آن سال توانستم مدال برنز بگیرم، موانعی به وجود آمد که سه سال تا رسیدن به تیم ملی جوانان فاصله بیافتد اما هرگز ناامید نشدم و تلاش کردم تا انشاءالله با تیم ملی جوانان به رقابت های قهرمانی آسیا بروم و دومین مدال آسیایی را کسب کنم.

وی تصریح کرد: به واقع کار ما برای این مسابقات که آوردگاه برترین های کشتی فرنگی آسیا در رده سنی جوانان است، بسیار سخت خواهد بود چون کشورهای آسیایی به پیشرفت های خوبی رسیده است و ما به عنوان یکی از تیم های همیشه مدعی آسیا باید تلاش کنیم که اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم.

دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در پایان با اشاره به حضورش در انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز بیان کرد: از این اتفاق بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم موجب سربلندی کشتی قم در مسابقات داخلی و برون مرزی باشم و برای ورزش کشور افتخار کسب کنم.

گفتنی است: امیرحسین مولایی در دیدار نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با شکست حریف خوزستانی خود به مقام قهرمانی دست یافت تا جدی ترین گزینه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا باشد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjxaev.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما