يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 13519
شهردار منطقه 4قم:

اصلاح هندسی میدان بقیه ا... به اتمام رسید

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 4 قم از اتمام عملیات عمرانی و اصلاح هندسی میدان بقیه الله (عج) و رفع خطر یکی دیگر از نقاط حادثه خیز منطقه در پایان فروردین ماه جاری خبر داد.
احمد نکونام شهردارمنطقه4
احمد نکونام شهردارمنطقه4
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام شهردار منطقه چهار با بیان این مطلب افزود:از آنجائیکه یکی از مأموریت ها و اولویت های شهرداری مربوط به مباحث ترافیکی بوده؛می بایست شرایط را برای داشتن خیابان های ایمن در جهت تردد عابرین پیاده و خودروهای عبوری فراهم نماییم.

وی وجود نقاط حادثه خیز و نقاط دارای گره ترافیکی را باعث اختلال در نظم شهری دانست و یادآور شد:می بایست برای برای رفع آنها اقدامات لازم و اساسی را به کار ببریم.

نکونام با اشاره به شناسایی و بررسی نقاط حادثه خیز توسط مناطق شهرداری و پیشنهاد به شورای فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک اذعان داشت: این شورا نیز پس از جلسات کارشناسی، نحوه اصلاحات را به مناطق ارجاع می دهد.

ایشان در ادامه عنوان نمود: یکی از این نقاط حادثه خیز، سمت راست میدان بقیه ا... به طرف خیابان دانیال نبی(ع) و بلوار قائم بود که پس از وصول طرح اجرایی از شورای فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک، واحد عمران منطقه از طریق پیمانکار مربوطه نسبت به اجرای این طرح اقدام نمود و این محل را بی خطر و امن نمود.

نکونام به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: در اجرای این پروژه۱۰۰ متر مکعب حجم تخریب،۱۵ سرویس کامیون حجم جمع آوری پسماند،۸۰۰ متر طول برش آسفالت،۷۰۰ متر طول جدولگذاری و ۲۰۰ تن تناژ آسفالت مصرفی بوده است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdci3waz.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما