چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 27226
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف قم:

۵ هزار آمر به‌ معروف و ناهی از منکر در قم ساماندهی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف قم گفت: ۵ هزار آمر به‌ معروف و ناهی از منکر در قم ساماندهی شده است.
۵ هزار آمر به‌ معروف و ناهی از منکر در قم ساماندهی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی سلیم‌زاده، با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: این ستاد در سال ۷۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده و در حال حاضر نیز ۵ هزار امر به‌ معروف و ناهی از منکر در قم ساماندهی شده است.

‌دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر قم با اشاره به نحوه ریاست و ساماندهی این ستاد در سراسر کشور، افزود: ریاست ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر بر عهده آیت‌الله جنتی است که در هر استان نیز نماینده ولی‌فقیه، ریاست این ستاد را بر عهده دارد که در قم نیز آیت‌الله سید محمد سعیدی رئیس ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به وظایف ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم باید امربه‌معروف و نهی از منکر را بر خود واجب و فرض بدانند، بنابراین در دین ما در امور اجتماعی چشم‌پوشی از گناه وجود ندارد.

سلیم زاده، عنوان کرد: معاونت فرهنگی وظیفه آموزش به آمران به معروف و ناهیان از منکر را بر عهده دارد، معاونت تشکل‌های مردمی هیئت‌ها، مساجد و اصناف، دانش‌آموزی و دانشجویی و معاونت سازمان‌های اجرایی که وظیفه هماهنگ کردن فعالیت‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر با نیروهای نظامی را بر عهده دارد، گوشه‌ای از بخش‌های فعال ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: امر به‌ معروف بر خواسته از غیر مردم است اگرچه برخی در جامعه سعی در منفی نشان دادن فعالیت این افراد دارند و قضایای اسیدپاشی اصفهان را به آمران به معروف نسبت دادند، اما برای همه روشن شد که آمران به معروف هرگز اقدام به این کار نمی‌کنند.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر قم با اشاره به نگاه به امر به‌ معروف، تصریح کرد: امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه مانند جهاد و حتی برتر از جهاد است زیرا جهاد در برابر امر به‌ معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در برابر دریا است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciqrar.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آمر و ناهی زخم خورده از جنگ نرم در کشور
کاش حاج آقای سلیم زاده گزارش دقیقی از حمایت هایی که از آمران و ناهیان مظلومی که پایشان به دادسرا باز می شود و در مقابل، گروه های قدرتمند و مهر و امضا دار و برخی از مسلمان نما های متحجر از منکر حمایت می کنند، بدهند تا بقیه 5 هزار نفر شرایط فعالیت خود را بهتر درک کنند. وقتی دستان ناهی از منکر با دستبند به میز راهروی دادسرا قفل می گردد و به او و اصل فریضتین توهین می شود مسئولان امر به معروف و نهی از منکر کشور در چه حال و روزی هستند؟! آیا در این کشور وهن به مقدسات و ساب النبی بودن و ارتداد جرم نیست؟ چرا مسئولان امر به معروف و نهی از منکر سکوت کردند؟ به طور مطمئن یادشان می آید که چه موضوعی را مطرح می کنم!