چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 22302

قم باید علاوه بر مباحث ديني در علوم ديگر نيز پيشتاز باشد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم، ظرفيت و استعداد بالاي دانش آموختگان حوزوي و دانشگاهي در قم را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: قم باید علاوه بر مباحث ديني در علوم ديگر نيز پيشتاز باشد.
قم باید علاوه بر مباحث ديني در علوم ديگر نيز پيشتاز باشد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش در بازدید از پارک علم و فناوری پردیس تهران، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های علمی گفت: خوشبختانه استان قم این توان و استعداد را دارد که با استفاده از تجربیات و الگوهای پیشرفته تکنولوژی در پارک های مهم کشور به جایگاهی در شآن شهر مقدس قم دست یابد.

وی با تاکید براینکه الگوهای موفق در عرصه علم و فناوری را در شهر قم به اجرا در می آوریم افزود: در این زمینه بازدیدهای علمی مدیران استان از پارک های علم و فناوری ادامه خواهد یافت.

استاندار قم، همچنین از امضای تفاهم سه جانبه میان استانداری، پارک پردیس و پارک علم و فناوری قم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: قصد داریم از تجربیات و توانمندی های زیرساختی پارک پردیس در راستای توسعه کمّی و کیفی پارک علم و فناوری قم استفاده کنیم.

صالحی منش فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان را بسیار مهم و حیاتی تلقی کرد و اظهار داشت: دست یابی به اقتصاد توسعه یافته تنها با حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه یافته امکان پذیر است.

وی یکی از دغدغه های مدیران استان را حمایت های مادی و معنوی از نخبگان و فناوران دانست و افزود: در نظر داریم با انتقال تجربیات صندوق سنجش و فناوری خاورمیانه، صندوق پژوهش و فناوری کریمه پارک علم و فناوری قم را در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان تقویت کنیم.

استاندار قم و برخی از مدیران ارشد استان در راستای آشنایی با الگوهای توسعه یافته پارک های علم و فناوری در حمایت از شرکت های دانش بنیان از پارک بین المللی فناوری پردیس از جمله شرکت کاواندیش سیستم، دفتر سایت ویکی فقاهت، موزه علم و فناوری پارک، غرفه فن آموز، صندوق سنجش فناوری خاورمیانه و... بازدید کردند.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirpar.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما