جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 42562
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد

اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی پایه جام یادگار امام خبر داد.
اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: کشتی‌گیران قم هر ساله به رقابت‌های بین‌المللی مختلف اعزام می‌شوند و این علاوه بر عضویت آنها در تیم‌های ملی اعزامی به پیکارهای آسیایی و جهانی رده‌های سنی گوناگون است که در کنار یکدیگر مجموعا افتخارات بسیار زیادی را برای کشتی و ورزش قم رقم زده است.

وی در ادامه به برنامه‌ فنی رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی و‌ آزاد کشورمان در 6 ماهه دوم سال جاری اشاره و بیان کرد: با توجه به این برنامه‌ چندین رقابت مهم داخلی و برون‌مرزی پیش‌روی کشتی‌گیران مستعد آزادکار و فرنگی‌کار رده سنی نوجوانان  کشورمان قرار دارد.

رئیس هیأت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به برنامه فدراسیون کشتی در رده سنی نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی تا پایان سال جاری بیان کرد: در کشتی آزاد نخستین رقابت برون‌مرزی مسابقات بین‌المللی جام سایتی‌یف در کشور روسیه است که اردوی آن روزهای پایانی مهر در خانه کشتی برگزار می‌شود و این تورنمنت سی‌ام مهر تا دوم آبان در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سپس به اردوی مقدماتی تیم ملی نوجوانان می‌رسد که برای روزهای پانزدهم تا بیست و پنجم آذر ماه برنامه‌ریزی شده است و بعد از آن شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در روزهای پانزدهم تا بیست و چهارم دی‌ماه در سه شهر خواهیم بود.

حلوایی عنوان کرد: اردوی مقدماتی تیم ملی از پنجم تا پانزدهم بهمن، رقابت‌های عمومی قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور از چهارم تا ششم اسفند، مرحله دیگری از اردوی تیم ملی از دهم تا بیستم اسفند از جمله دیگر برنامه‌های مهم فدراسیون کشتی برای کشتی گیران نوجوان آزادکار است.

وی از تشکیل اردوی تدارکاتی تورنمنت بین‌المللی جام یادگار امام برای کشتی‌گیران آزادکار نوجوان در دهه سوم فروردین ماه سال آینده خبر داد و یاد آور شد: خود این تورنمنت با حضور کشتی‌گیران مطرح داخلی و خارجی روزهای سی‌ام فروردین تا اول اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان قم به زمان‌بندی اجرای برنامه‌های فنی فدراسیون کشتی برای کشتی‌ فرنگی رده سنی نوجوانان تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده نیز اشاره و بیان کرد: اردوی مقدماتی تیم ملی اصلی کشتی فرنگی نوجوانان از پانزدهم تا بیست و پنجم آذر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوها و برنامه‌های نوجوانان تقریبا شبیه به کشتی آزاد است، اضافه کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در سه شهر، اردوی مقدماتی تیم ملی از پنجم تا یازدهم بهمن، مسابقات کشتی عموم قهرمانی کشور از ششم تا هشتم اسفند، اردوی مقدماتی تیم ملی از دهم تا بیستم اسفند دیگر برنامه‌های پیش‌روی فرنگی‌کاران نوجوان قم و کشورمان محسوب می‌شوند.

حلوایی عنوان کرد: اردوی تدارکاتی کشتی‌گیران ملی‌پوش رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام 2017 روزهای 22 اسفند تا سی‌ام فروردین ماه برگزار می‌شود و کشتی‌گیران این رشته نیز از سی‌ام فروردین تا اول اردیبهشت آینده در جام یادگار امام به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcirwa5.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما