سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 25390

50 درصد مساجد قم کانون های فرهنگی و هنری دارند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به این که در حال حاضر 18 هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور فعالیت می کنند، گفت: تعداد کانون ها در قم بیش از 50 درصد است.
50 درصد مساجد قم کانون های فرهنگی و هنری دارند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم از کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم، افزود: باید بر اساس قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه تعداد کانون های مساجد کشور حداقل به تعداد یک چهارم مساجد کشور باشد.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد قم به عنوان الگویی برای نهادهای دیگر استان وحتی کانون های سراسرکشور تبدیل شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با بیان این که در ابتدای کار خود سعی کردیم نگاه را به کار فرهنگی تغییر دهیم، گفت: در حال حاضر اکثر کارهایی که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم صورت می گیرد به صورت جهادی و نتیجه تغییر نگاه است.

روحانی با اشاره به تدوین سند چشم انداز کانون های مساجد استان قم، افزود: اگر امروز اعتمادی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم وجود دارد، نتیجه قوت برنامه ریزی دقیق و عملکرد هدفمند این کانون هاست.

وی در پایان تاکید کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم سعی شد از همه ظرفیت های تاثیرگذار مانند نخبگان استفاده شود .

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciupar.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما