دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 27758
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم:

۲۰ مرکز علمی‌کاربردی در قم دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم از آغاز پذیرش دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی قم در بیش از ۱۰۰ رشته محل خبر داد.
۲۰ مرکز علمی‌کاربردی در قم دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز ، همزمان با آغاز ثبت نام و پذیرش دوره کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی بهمن 93، دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم در گروه‌های مدیریت و امور اداری، عمران و شهرسازی، فناوری پزشکی، فرهنگ و هنر، خدمات اجتماعی، صنعت و کشاورزی دانشجو می‌پذیرد.
 
امیرحمزه مهرابی اظهار داشت: در این دوره از پذیرش، دانشگاه جامع علمی کاربردی قم در بیش از 100 رشته محل در 20 مرکز علمی کاربردی زیر نظر از علاقه‌مندان ثبت نام به عمل خواهد آورد.
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم افزود: ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و از روز دوشنبه اول دی ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد و متقاضیان ضروری است که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت ‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به  نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: به منظور اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح به علاقه‌مندان برای تحصیل در مراکز علمی کاربردی، دفتر ستاد جذب دانشجویی واحد استانی قم از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 16 با شماره تلفن 32937001 آماده ارائه مشاوره آموزشی و پاسخ به سوالات است.
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم با مقایسه این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها و بیان نقش آن در توسعه استان، کارآفرینی و اشتغالزایی، پایین بودن شهریه دانشجویی، بومی بودن، برخورداری از معافیت تحصیلی، امکان تحصیل و کار به طور همزمان، پراکندگی دانشگاه در تمام نقاط سطح شهر، امکان تحصیل در مقاطع بالاتر در تمام دانشگاه‌های کشور را از جمله ویژگی‌های آن برشمرد.
 
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت ‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcivyar.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما