پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 1287
برنامه‌های حرم حضرت معصومه در 13 آبان؛

حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه، ذوالنور سخنران قبل از خطبه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه اقامه می‌شود.
حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه، ذوالنور سخنران قبل از خطبه‌ها
به گزارش قم نیوز، محمد نظری امروز با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و تقارن آن با عید جمعه اظهار داشت: برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) به طور معمول از ابتدای هفته آغاز شده است.

وی افزود: طبق برنامه، امشب دعای کمیل بعد از نماز مغرب و عشاء توسط سید علی حسینی نژاد و زیارت جامعه کبیره نیز ساعت ۲۲ توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: دعای پر فیض ندبه نیز صبح جمعه هنگام طلوع آفتاب توسط حجت‌الاسلام پناهیان قرائت می‌شود.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های حرم مطهر با عنوان پیام حرم افزود: امشب قبل از نماز مغرب، سید رضا مدرسی و بعد از نماز عشاء، حجت‌الاسلام میرشفیعی سخنرانی می‌کنند.

نظری بیان کرد: همچنین جمعه شب قبل از نماز مغرب، حجت‌الاسلام میردامادی و بعد از نماز عشاء نیز حجت‌الاسلام فرحزاد سخنرانی خواهند کرد.

وی بیان احکام و حدیث، نیایش صبحگاهی و نیایش سحرگاهی را از دیگر برنامه‌های حرم مطهر اعلام کرد و افزود: در نیایش سحرگاهی این هفته، حجت‌الاسلام حقی در بامداد جمعه به قرائت دعای پرفیض کمیل خواهد پرداخت.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) ابراز داشت: ۱۳ آبان امسال نیز که با عید جمعه مقارن شده است، جلوه خاصی به برنامه‌ها بخشیده است به طوری که راهپیمایی این روز بعد از نماز بت شکن جمعه صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، حجت‌الاسلام ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه، قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

نظری ادامه داد: همچنین نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه اقامه می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.oevfuqe8asfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما