دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 1584
نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال همچنان می‌بازد؛

بسکتبال قم را دریابید

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که برای برخی تیم‌های ورزشی در قم هزینه‌های میلیاردی صرف می‌شود، نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر بدون حمایت و بی‌پشتوانه قدم در جمع بزرگان بسکتبال کشور گذاشته و به زنگ تفریحی لیگ‌ برتری‌ها تبدیل شده است.
بسکتبال قم را دریابید
به گزارش قم نیوز، تیم جهش ترابر قم در مقابل ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با اختلاف ۳۰ امتیاز در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان به شکست تن داد و با اعتراض شدید تماشاگران قمی نسبت به وضعیت نتیجه گیری نماینده این استان در لیگ برتر بسکتبال مواجه شد.

این هواداران در نیمه دوم با خواندن بیانیه و سردادن شعارهایی نسبت به عدم حمایت از بسکتبال استان و در مقابل آن حمایت همه جانبه مسئولان ورزش استان قم از بعضی رشته‌های ورزشی اعتراض کردند.

در ادامه یکی از هواداران که جای خود برخاسته بود با صدای بلند خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان قم نسبت به عدم حمایت مالی مناسب از نماینده بسکتبال استان قم در لیگ برتر امسال اعتراض کرد و گروهی از تماشاگران حاضر در ابتدای کوارتر چهارم در سالن ورزشی حیدریان قم سالن را به نشانه اعتراض ترک کردند.

نماینده بسکتبال استان قم و مسئولان ورزش در این بازی به خوبی دریافتند که تیم ضعف‌هایی در این بازی داشت و هیچ خبری از تیم آماده فصل گذشته و حتی بازی در هفته سوم مقابل دانشگاه آزاد تهران نبود و در نیمه دوم و کوارتر چهارم ذوب آهن نسبت به استفاده از بازیکنان ذخیره خود اقدام کرد و حتی با بازیکنان ذخیره نیز برتری خود را به خوبی حفظ کرد.

باید پذیرفت که جهش ترابر قم نسبت به سال قبل نتوانسته نتایج خوبی را به دست آورد و به گفته آقاکوچکی، این تیم دیر بسته شد. حتی در بازی با بانک سامان تیم تا یک روز قبل از بازی هنوز ترکیب خود را نمی‌دانست، چه برسد به هماهنگی و تمرینات بازیکنان.
در بازی که جهش ترابر مقابل ذوب آهن کرد کاملا مشخص بود که آمادگی لازم را برای بازی ندارد و به این شکست رضایت داده و تیم بسکتبال هنوز نتوانسته دل هواداران را به دست آورد.

اکنون این سؤال مطرح است که چرا باید در زمینه حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی این قدر تفاوت وجود داشته باشد و برای یک رشته مسئولان میلیاردی هزینه کنند و برای رشته‌ای دیگر هیچ هزینه‌ای صورت نگیرد.

مدیران ورزش استان باید مدیریت صحیح در هزینه کردن داشته و بدانند که سایر رشته‌های ورزشی به‌ویژه بسکتبال نیز می‌‌تواند برای استان افتخار‌آفرینی داشته باشد.

برخی از مسئولان هیئت‌های ورزشی کمی بودجه را یکی از مشکلات اساسی می‌دانند و آنها حتی توان اعزام تیم را به مسابقات کشوری ندارند و این در شرایطی است که برای تشکیل اردوی تیم‌های دیگر ورزشی در کیش هزینه‌های میلیونی صورت می‌گیرد.

البته در کنار همه نقاط ضعف و کاستی‌ها در زمینه حمایت از بسکتبال، نکته مثبتی که در ترکیب تیم جهش ترابر به چشم می‌خورد و نمی‌توان به آسانی از کنار آن گذشت، حضور ۷ بازیکن بومی در این تیم است که اگر این روند ادامه داشته باشد و این بازیکنان حمایت و حفظ شوند تیم بسکتبال می‌تواند با حوصله هواداران و همت مسئولان در مسابقات بدرخشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oevfuqeixsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A R
بسیاری از تیمها امسال دی بسته شدن همین تیم بانک سامان که هفته اول تیم قم را برد شب قبل از بازی بسته شده بود .یک تیم برای موفقیت به عو امل گوناگونی نیاز دارد تا بتواند پیروز شود تیم قم هیچگونه از آن عوامل را ندارد مثل مدیریت که فاقد آن است با اینکه فدراسیون 70 عدد توپ را به هر استان تعلق داده ولی هنوز تیم برای تمرین توپ نداردو یا اینکه هنوز نتوانستند بازیکن خارجی را کسب کنند. تیم بطور کامل بسته شده و با وجود اینکه خیلی از بازیکنان بیرون مانده ان و حاضر ند با مبلغ بسیار پایین در لیگ برتر بازی کنند نم توانند دیگر بازیکن جدید جذب کنندمگر آنکه یک بازیکن مصدوم شود که احتمالا یک بازیکن را به مصدومیت بزنند که برای آنکه صدایش در نیاید آن بازین پسر سر مربی تیم خواهد بود.در ضمنسال گذشته هم این تیم 6 بازیکن بومی داشت
اگر تيم دير بسته شد از ضعف مديرانش است وگرنه تكليف تيم از مدتها قبل معلوم بود ولي اقايان در خواب خرگوشي بودند.اقا كوچكي هم دروغ ميگويد
A
سال گذشته که این تیم همه بازیها رو می برددر نیابیدن حالا که این تیم زنگ تفریح تیمهای دیگر شده
ازشمابعيد است كه مطلب خلاف واقع بنويسيد.ميشه اسامي اين 7بومي رابنويسيد!چرا دروغ؟چرا عوامفريبي؟با صبآغيان6 بومي داريم.سال قبل هم 6 تا بودند انهم با اون همه ستاره تيم.اماامسال چي؟عده اي بازيكن ضعيف با كادر و مديران دروغگو كه فقط در صدد توجيه ضعفهاي خود با گول زدن مردم هستند.
محمدرضا
تو را به خدا به تیم برسید هر چند که دیره ابرو قم وسط است مسئولیییییییییییییییین