چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 926
آقا کوچکی؛

برای حضور در لیگ برتر دیر شروع کردیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابر قم گفت: برای حضور در لیگ برتر کمی دیر استارت کار را زده‌ایم و فکر می‌کنم که کار دشواری در هفته آغازین رقابت‌ها برابر بانک سامان داشته باشیم.
برای حضور در لیگ برتر دیر شروع کردیم
به گزارش قم نیوز، سیدعباس آقاکوچکی تصریح کرد: بانک سامان حریف هفته اول ما است و شناخت خوبی نسبت به این تیم و حتی تغییراتی که این تیم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور داشته را در اختیار دارم اما باید بگویم که بازی مشکلی در پیش داریم.

وی ادامه داد: در واقع از بین ۱۱ رقیب ما در لیگ برتر این فصل، تیم بسکتبال بانک سامان راحت‌ترین حریفی است که با قرعه خوب انجام شده در هفته نخست با این تیم بازی می‌کنیم، البته ما نیاز به هماهنگی و کار بیشتر داریم ولی سعی می‌کنیم از این آزمون سر بلند خارج شویم.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابر قم با تاکید بر اینکه واقعا بازی سختی مقابل بانک سامان تهران خواهد داشت، اضافه کرد: تا آنجا که می‌دانم آنها اسکلت فصل گذشته خود را حفظ و تیم را تقویت کرده‌اند، ما نیز دچار تغییر و تحولاتی شده‌ایم و دیگر از بازیکنان سرشناس در تیم ما خبری نیست.

وی با بیان اینکه تیم بانک سامان متفاوت و با انگیزه شده است، بر حساسیت و سختی بازی در برابر تیم اهوازی تأکید و عنوان کرد: این روزها تا پاسی از شب بیدارم و با طراحی مدل‌های مختلف تمرین سعی می‌کنم تیم را برای بازی این هفته از هر نظر در آمادگی نگه دارم.

آقا‌کوچکی در آستانه بازی تیمش در برابر تیم بسکتبال بانک سامان که عصر پنج‌شنبه در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، بیان کرد: تیم بانک سامان نسبت به فصل گذشته تفاوت بسیاری کمی داشته و تیم با انگیزه‌ای شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم جهش ترابر قم از شرایط میزبانی بهره‌مند است به مراتب حساسیت و شرایط بازی برای تیم بانک سامان سخت‌تر می‌شود و امیدواریم که در این بازی از حمایت تماشاگران خود برخوردار بوده، آن وقت می‌توانیم بخت پیروزی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابر قم عنوان کرد: تمام نکات بازی تیم بانک سامان را یادداشت و آنها را برای بازیکنان تیم آنالیز کرده‌ام و بر روی آنها تمرکز کرده‌ و در حال حاضر تیم برای بازی در مقابل تیم تهرانی آمادگی کامل دارد.

آقاکوچکی تصریح کرد: ویژگی تیم‌های که گروهی و تیمی کار می‌کنند این است که با وجود از دست دادن مهره‌های با تجربه خود دچار لطمه نشوند و ما این روزها سعی می‌کنیم تا تیم هماهنگی خوبی به دست آورده و این موضوع را در تیم بانک سامان قم به خوبی مشاهده کنیم.

تیم جهش ترابر قم روز پنج‌شنبه ساعت ۱۶ در سالن حیدریان قم به مصاف تیم بانک سامان تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakino149nu.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما