چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 21962

برخورد مقتدرانه پلیس قم با برهم زنندگان امنیت عمومی

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم در آغاز عملیات مشترک ذوالفقار یک گفت: پلیس قم با پشتیبانی دستگاه قضایی استان مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.
برخورد مقتدرانه پلیس قم با برهم زنندگان امنیت عمومی
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، عملیات مشترک مقابله با ارذل و اوباش، سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر با عنوان طرح ذوالفقار یک با همکاری دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان قم ساعت یک بامداد امروز از ستاد فرماندهی انتظامی استان قم آغاز شد.

کاظم مجتبایی در آغاز این عملیات گفت: با پشتیبانی دستگاه قضایی استان، عملیات مشترک مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان حرفه‌ای را اجرا خواهیم کرد. از قبل تعدادی از مجرمان شناسایی و مقرر است با ورود به مخفیگاه آنها دستگیر شوند.

وی ادامه داد: پلیس شبانه روزی برای تامین امنیت و آسایش عمومی مردم در حال تلاش است و مسئولان دلسوز استان به ویژه دستگاه قضایی نگران امنیت مردم هستند به همین خاطر از عملیات‌های مشترک پلیس پشتیبانی می‌کنند که جای قدرشناسی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: پلیس در کنار اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای عموم مردم برای بخش اندکی از جامعه که قانون را بر نمی‌تابند و به حریم دیگران تجاوز می‌کنند برنامه های مقتدرانه و جدی را در دستور کار خود قرارداده است.

وی با اشاره به تداوم عملیات ذوالفقار گفت: امید است که این عملیات‌ها بتواند امنیت همه جانبه‌ای را برای هم استانی‌های عزیز و شهر کریمه اهل بیت (ع) فراهم آورد.

مجتبایی اضافه کرد: مطالبات به حق مردم از پلیس و دستگاه قضایی ما را در مقابله جدی و بی امان با اراذل و اوباش کمک خواهد کرد و ما را به هدفی که داریم خواهد رساند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8he8.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما