پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 10466

مترو و مونوریل مشکل ترافیک قم را کاهش می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: با راه‌اندازی پروژه‌هایی نظیر مترو و مونوریل بخش اعظمی از مشکل ترافیک و حمل و نقل عمومی قم حل می‌شود و در اجرای پروژه‌های شهری همکاری لازم را با شهرداری داشته‌ایم.
مترو و مونوریل مشکل ترافیک قم را کاهش می‌دهد
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی در نشست خبری که در پایان بازدید خبرنگاران قم از پروژه‌های شهری برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های مختلف شهری در قم منجر به کاهش ترافیک درون شهری و برون شهری می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم که با اتمام این پروژه‌ها قم از این وضعیت نجات یابد.

وی با تاکید بر اینکه مأموریت پلیس حفظ نظم و امنیت و کنترل ترافیک است، ادامه داد: اگر زیرساخت‌ها در این زمینه مهیا نشود ما مجبور به استفاده از اقدامات سخت‌افزاری هستیم.

فرمانده انتظامی استان قم با تقدیر از پیشرفت پروژه‌هایی نظیر مترو، مونوریل، پارکینگ میدان امام خمینی(ره) تصریح کرد: ما به دنبال امنیت و آسایش ایجابی هستیم و استفاده از ابزارهای سلبی برای رعایت نظم و امنیت خواسته ما نیست.

مجتبایی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی پروژه‌هایی نظیر مترو و مونوریل بخش اعظمی از مشکل ترافیک و حمل و نقل عمومی قم حل می‌شود، افزود: در اجرای پروژه‌های شهری همکاری لازم را با شهرداری داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم زمینه‌ای فراهم شود تا دست‌اندرکاران اجرای پروژه‌ها بتوانند به روند کار سرعت ببخشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش پلیس در زمینه امور فرهنگی، اجتماعی و انتظامی بیان کرد: ما به دنبال پیشگیری از بروز مشکل در بخش‌های یاد شده هستیم و در زمینه فعالیت‌های اجتماعی می‌توانیم همکاری تنگاتنگی با شهرداری داشته باشیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg3t9q.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما