چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 11239
شهردار قم در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی:

ترافیک قم را ساماندهی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه‌های عمران شهری نظیر مترو، منوریل، طرح حرم تا حرم و... گفت: با اجرایی شدن این پروژه‌ها شاهد ساماندهی ترافیک در شهر قم خواهیم بود.
ترافیک قم را ساماندهی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری قم به ویژه در ایام محرم و صفر گفت: در طول یک سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی خوبی در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به زیباسازی شهری را از فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر ایشان در سال ۸۹ به شهر مقدس قم احصا کرده‌ایم اظهار داشت: نگاه ما در شهرداری قم در این مدت از صرف کارهای عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، هم به مسائل خدماتی و هم مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت رسان مردم فهیم قم و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشیم.

شهردار قم افزود: سعی کردیم مجموعه اقداماتی که در شهر انجام می‌شود در شأن مردم شریف قم و شهر عش آل محمد بوده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در انجام کارها موفق کند.

دلبری به تشریح اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی شهرداری قم طی یک سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: علاوه بر رسیدگی به وضعیت سیما و منظر شهری و فضای سبز فعالیت‌های فرهنگی دیگری از سوی شهرداری قم در شهر انجام شده است.

وی در ادامه به حضور خود در اجلاس مجمع شهرداران آسیایی که آذرماه گذشته در بانکوک تایلند برگزار شد اشاره کرد و اذعان داشت: هدف اصلی حضور خود در اجلاس مجمع شهرداران آسیایی معرفی قم به عنوان یک شهر با جایگاه بین‌المللی برای سایر شرکت‌کنندگان در آن مجمع بود.

شهردار قم ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول از رهنمودهای حکیمانه ایشان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب کنیم و در این راه نیازمند دعای خیر جنابعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

وی افزود: شهرداری قم با اقداماتی که انجام می‌دهد می‌تواند در راه رسیدن به سند چشم‌اندازی که از سوی مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم تاکید شده است، موثر باشد و به همین منظور سند راهبردی شهرداری قم تدوین شده که به زودی رونمایی می‌شود.

دلبری در ادامه به روند اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر از جمله بلوار پیامبر اعظم(ص)، منوریل، مترو و مجموعه پل‌های جمهوری اشاره کرد و افزود: ما مصمم هستیم با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ترافیک شهر را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf10dy.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما