شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 11951
شهردار قم مطرح کرد

احتمال فروش اوراق مشارکت برای فاز 5 عمار یاسر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم پیش بینی کرد که برای پیشرفت فاز پنج بلوار پیامبر اعظم نسبت به فروش اوراق مشارکت در اسفند ماه اقدام شود.
احتمال فروش اوراق مشارکت برای فاز 5 عمار یاسر
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری با اشاره به روند اجرای پروژه فاز ۵ بلوار عمار یاسر حدفاصل خیابان معلم تا خیابان شهید فاطمی که به نام شهید اوسطی نام‌گذاری شده است تصریح کرد: تلاش داریم که در روند اجرای این پروژه تسریع ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در اسفند ماه نیز نسبت به فروش اوراق مشارکت برای این پروژه اقدام شود گفت: با فروش اوراق مشارکت بنیه مالی پروژه تقویت خواهد شد و در آینده پیشرفت خوبی را در روند اجرای این پروژه شاهد خواهیم بود.

شهردار قم با اشاره به اینکه در طرح توجیهی فاز ۴ و ۵ عمار یاسر مجوز فروش ۴۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت پیش بینی شده بود، گفت: ما تاکنون نسبت به فروش ۱۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت اقدام کرده و مجوز فروش ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را داریم که امیدواریم بتوانیم با عرضه آن طرح را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به استمهال یک ساله مدت زمان بازپرداخت اوراق مشارکت عرضه شده برای پروژه بلوار پیامبر اعظم گفت:‌ پروژه بلوار پیامبر اعظم به هیچ وجه با شکست مواجه نشده و طرح توجیهی ما اشتباه نبوده است؛ صلاح شهر را در این دیدیم به دلیل ارزش افزوده‌ای که پروژه از این به بعد خواهد داشت بازپرداخت اوراق مشارکت را یک سال استمهال کنیم.

دلبری گفت: با این کار بزرگی که در پروژه بلوار پیامبر اعظم انجام شده می‌توان اقتصاد شهر را تقویت کرده و پروژه‌های بیشتری را به وسیله این پروژه اجرا کرد.

وی بیان کرد: شهرداری در بلوار پیامبر اعظم ۱۷ سال هزینه کرده است و باید بتواند حداقل ۱۷ سال از محل آن بهره‌برداری کند و خدمات ارائه شده در این محور هم به نفع شهروندان و هم به نفع زائران است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgqy9q.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما