دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 41609
منبع : پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم توجه به امنیت شغلی کارکنان کمیته امداد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به امنیت شغلی کارکنان کمیته امداد تاکید کرد.
لزوم توجه به امنیت شغلی کارکنان کمیته امداد
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم، با تاکید بر ضرورت کارهای زیربنایی در راستای اعتقادات خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد گفت : این فعالیت‌ها باید با زمان‌بندی مناسب و فرآیندی مشخص برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: ممکن است این تغییر رفتار حتی دو سه سال طول بکشد ولی اگر کار بصورت اصولی باشد نتایج خوب و پایداری خواهد داشت.

امیرآبادی مدیریت اقتضایی را مناسب فعالیت‌های کمیته امداد برشمرد و گفت : ضرورتی ندارد که به تمام مراجعه کنندگان همه خدمات این نهاد داده شود بلکه باید با اقتضائات زمان و مکان امکانات و خدمات لازم داده شود.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: در قم علاوه بر ظرفیت‌های ویژه‌ای از قبیل دفاتر مراجع تقلید، ائمه جمعه و رئیس مجلس که برای تسهیل خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد حساسیت‌های خاصی هم وجود دارد که باید مراقب بود تا اتفاقی نیفتد چرا که بازتاب آن بیشتر از استان‌ها و شهرهای دیگر کشور است.

عضو هیات رئیسه مجلس اهمیت رسیدگی به کارکنان کمیته امداد و همسرانشان را ضروری دانست و عنوان کرد: باید کارکنان این نهاد در زمینه‌های عقیدتی، اخلاقی، و هزینه زندگی و مسائل مالی تأمین شوند تا آسیب‌پذیری در آن‌ها کمتر بشود.

وی امنیت شغلی را از مؤلفه‌های مهم جلوگیری از آسیب‌های شغلی برشمرد و پیشنهاد کرد: تلاش کنید کارکنان امداد فکرشان از لحاظ مسیر شغلی‌شان آسوده باشد تا بتوانند بیشتر و بهتر به خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

اکبر میرشکار مدیر کل کمیته امداد استان قم نیز در این دیدار نگاه فرا استانی کمیته امداد به قم را یادآور شد و گفت: قم با ظرفیت‌های عظیمی که دارد باید برای کشور الگو شود و در تولید محتوای آموزشی فرهنگی برای کارکنان و مددجویان سراسر کشور نقش معین ایفا کند.

وی حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان را از ضرورت‌های امدادگری برشمرد و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد برنامه‌هایمان به سمت شناسایی نیازمندان و با نگاه توانمند سازی مورد حمایت قرار دادن آن‌ها بر اساس نیاز و مشکلات آن‌ها باشد تا اینکه مددجو به سراغ امداد بیاید.

مدیرکل کمیته امداد استان قم اضافه کرد: از جمله روش‌های توانمند سازی کامل مددجویان مورد حمایت کمیته امداد ازدواج پایدار زنان مطلقه است که این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفته است.

میرشکار جذب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های کارهای کمیته امداد دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های زائران و مسافران این شهر بیش از پیش بهره برد و مشارکت خیران و مردم را به حدکثر رساند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhmex.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما