جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 30359
در دیداری دوستانه رقم خورد/

پیروزی تیم منتخب استقلال و پرسپولیس برابر بهمن گلریز قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در دیداری دوستانه در قم برابر تیم پیشکسوتان قم پیروز شد.
پیروزی تیم منتخب استقلال و پرسپولیس برابر بهمن گلریز قم
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و پیشکسوتان بهمن گلریز قم در دیداری دوستانه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که با استقبال فوتبال دوستان قمی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در ‌‌نهایت موفق شد ۵ بر ۴ تیم پیشکسوتان قم را شکست دهد.

در این بازی ستارگان دهه ۷۰ و ۸۰ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در قالب یک تیم به میدان رفتند و یاد و خاطره دوران با شکوه بازیگری خود را برای علاقمندان در قم زنده کردند.

ادموند بزیک و محمد نوازی در نیمه نخست و علیرضا واحدی نیکبخت، مهدی هاشمی نسب و علیرضا اکبرپور در نیمه دوم برای تیم منتخب استقلال و پرسپولیس گلزنی کردند و گل‌های تیم بهمن گلریز قم را علی اصغر حسن‌زاده ۲ گل، مهدی زند و مهدی حسن‌زاده به ثمر رساندند.

سیروس دین محمدی بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال و استقلال نیز در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را که با خطا روی محمد نوازی به دست آمده بود به بیرون زد.

علی اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۴ و عضو تیم نوریل نوریلسکی روسیه در این بازی برای تیم پیشکسوتان بهمن گلریز قم به میدان رفت و ۲ گل هم به ثمر رساند ضمن اینکه محسن حسن‌زاده برادر وی و مربی قمی تیم فوتسال فرش آرای مشهد مربیگری این تیم را بر عهده داشت.

تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در این بازی با ترکیب نیما نکیسا، محمد نوازی، محمدرضا مهدوی، مهدی هاشمی نسب، مهرداد میناوند، محسن عاشوری، اسماعیل حلالی، سیروس دین محمدی، علیرضا واحدی نیکبخت، احمد مومن‌زاده و ادموند بزیک به میدان رفت.

بهروز رهبری فرد، ایوب اصغرخانی، علیرضا اکبرپور، رضا عزیزی و امیرعلی فتحی بازیکنانی بودند که به عنوان بازیکنان جانشین برای این تیم به میدان رفتند و هدایت این تیم بر عهده حسن روشن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۷۰ میلادی بود.

در تیم پیشکسوتان بهمن گلریز قم حمیدرضا براتی، هاشم فرج‌زاده، فریدون قهرمانی، مهدی زند، علی اصغر حسن‌زاده، خلیل کریمی، اکبر دارابی، حجت مقانلو، مهدی حسن‌زاده و رضا مقدم با مربیگری محسن حسن‌زاده به میدان رفتند.

احمد غفاری، عباس شمس، ابراهیم فراهانی، حامد مقدم، رسول خلیلی، مهدی عمویی، عیسی هوشنگی، جواد ذوالفقاری، احمد محسنی، غضنفر بادی و علی عبداللهی نیمکت نشینان تیم بهمن گلریز قم در این بازی بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhtet.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما