شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 15149
در کنار طهماسبی و مهربان

صبای قم سنگربان سابق سایپا را جذب کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در آخرین لحظات نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک دروازه بان جدید جذب کرد.
صبای قم سنگربان سابق سایپا را جذب کرد
به گزارش قم نیوز، سنگربان جوان و آینده دار تیم فوتبال امید سایپا و همچنین دروازه بان سابق تیم فوتبال سایپا مهر کرج از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور، به عنوان یک دروازه‌بان جدید به صبای قم ملحق شد.
 
این دروازه‌‌‌‌‌‌‌‌بان محسن احمدی است که در مسابقات لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم سایپا مهر کرج به میدان رفته و یکی از بازیکنان رده سنی امید باشگاه سایپا محسوب می‌شود که به عنوان دروازه بان سوم به صبای قم پیوست.
 
صبای قم بعد از اینکه توانست بازیکنان جدید مورد نظر را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت بگیرد، چندین بازیکن را نیز یا از دست داد و یا از لیست خود خارج کرد تا به جای آنها بازیکنان جدید و کارآمدتری به خدمت بگیرد.
 
یکی از بازیکنانی که امسال حضورش در تیم فوتبال صبای قم قطعی شد، محسن احمدی به عنوان یک سنگربان است که به صبای قم پیوست تا در کنار شهرام مهربان و مهرداد طهماسبی دو دروازه بان صبا در لیگ سیزدهم فوتبال کشور باشند.
 
احمدی در حالی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد که صبا در پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو دروازه بان خود را از دست داد، یکی از آنها راهی تبریز شد و دیگری هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده است.
 
از جمع سه دروازه بان تیم فوتبال صبای قم که در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو صبای قم بود یعنی حامد لک، مهرداد طهماسبی و فرشاد قدیری، تنها طهماسبی در صبا باقی مانده و دو دروازه بان دیگر از صبا جدا شدند.
 
حامد لک با جدایی رسمی از تیم فوتبال صبای قم به جمع شاگردان مجید جلالی در تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز نایب قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیوست، ضمن اینکه فرشاد قدیری نیز با جدایی از صبا هنوز در تیم جدیدی مشغول به بازی نشده است.
 
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دوره سیزدهم این مسابقات محسوب می‌شود از روز دوم مرداد ماه آغاز می‌شود و طی آن شاگردان محمد مایلی کهن در تیم صبای قم در هفته نخست از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjhvev.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما