يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 15198
از 24 تیر:

3 بانوی قمی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: سه بانوی قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت شدند.
3 بانوی قمی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
 به گزارش قم نیوز، موفقیت در کسب عنوان دوم گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دختران قهرمانی زیر 16 سال آسیا موجب شد تا تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان بتواند جواز حضور در مرحله نهایی دست یابد.
 
حضور موفق در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار برای فوتبال بانوان کشورمان در آسیا رقم خورد و طی آن دختران آینده دار فوتبال کشورمان توانستند به جمع تیم‌های برتر فوتبال بانوان قاره کهن ملحق شوند و داعیه قهرمانی داشته باشند.
 
در بین نفراتی که در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند، نام سه بانوی فوتبالیست قمی نیز به چشم می‌خورد و این بازیکنان از عوامل و ارکان موثر صعود تیم ملی به مرحله نهایی بودند.
 
مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو سه بانوی قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال کشورمان هستند که اکنون برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 16 سال بانوان از سوی کادر فنی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دختران کشورمان اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال از فردا دوشنبه بیست و چهارم تیر ماه آغاز می‌شود و سه بانوی قمی نیز در کنار سایرین در اردوی تیم ملی حضور می‌یابند.
 
با حضور نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان در حالی از بیست و چهارم تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود که در این اردو فوتبالیست‌هایی از قم، فارس، مازندران، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، تهران، البرز، اصفهان، زنجان و گیلان حضور دارند.
 
زهرا احمدی زاده، مهتاب بنایی و زهرا جاویدی از فارس، مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه موسوی از قم، فاطمه گرائیلی، زهرا خدابخشی، فاطمه رعیت، ملیکا متولی و فاطمه متولی از مازندران از جمله دعوت شده‌ها به این اردو هستند.
 
همچنین فاطمه امینه برازجانی از خوزستان، هلاله عبداللهی از کرمانشاه، سمیه احمدی از کردستان، آیسان رضایی و پروین اکبری از آذربایجان غربی، کیمیا نوری و مبینا خدادادی از تهران، شبنم بهشت از یاسوج و مارال محمدی از البرز دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو محسوب می‌شوند.
 
این در حالی است که دیگر نفرات حاضر در این اردو خانم‌ها آرزو پور خسروانی، عارفه سید کاظمی، فائزه جعفری از اصفهان، فائزه اصفهانیان، افسانه چتر نور و فاطمه رحمتی از زنجان و یاسمن میر جعفری از گیلان نفراتی هستند که به مدت یک هفته زیر نظر مربیان تیم ملی به کار آمادگی می پردازند.
 
بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان این اردو از بیست و چهارم تا سی ام تیر ماه در حالی در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر مهناز امیر شقاقی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان خود را برای حضور در پیکارهای آسیایی که به میزبانی چین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjf0f.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما