سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 15265
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

بانوی قمی به تیم ملی سپک تاکرا دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از دعوت عضو تیم سپک تاکرا بانوان قم به تیم ملی سپک تاکرا کشورمان خبر داد.
بانوی قمی به تیم ملی سپک تاکرا دعوت شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا ساری ظهار کرد: بعد از موفقیتی که بیس‌بالیست‌های قمی در مسابقات لیگ کشور داشتند و قهرمانی ارزنده‌ای که راگبی بازان جوان قم در پیکارهای قهرمانی کشور به دست آوردند، اکنون در سپک تاکرا نیز موفقیت دیگری به دست آمده است.
 
وی ادامه داد: سپک تاکرا یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به شمار می‌رود که از قضا استعدادهای و بازیکنان بسیار خوب و توانمندی دارد و به خوبی در چند سال اخیر توانسته‌اند قابلیت‌های خود را در مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور نشان بدهند.
 
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: با درخشش در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول سپک تاکرا بانوان کشور در سال قبل، بانوی قمی به تیم ملی سپک تاکرا دعوت شده و با توجه به تجربه‌ای که دارد می‌تواند یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات برون مرزی باشد.
 
وی ابراز داشت: درخشش تیم اعزامی بانوان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول سپک تاکرای بانوان قهرمانی کشور موجب شد تا استعدادها و توانمندی بانوان قمی در این رشته بیش از پیش به نمایش در آمده و اکنون یک عضو این تیم به تیم ملی کشورمان دعوت شود.
 
ساری عنوان کرد: در حالی که اردوی تیم ملی سپک تاکرا بانوان کشورمان از اوایل مرداد ماه کلید می‌خورد، این تیم برای حضور در مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان آماده می‌شود تا با تمام قدرت برای ارائه توانمندی‌های سپک تاکرا کشورمان برابر حریفان صف آرایی کند.
 
وی بیان داشت: بر اساس اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، برای این منظور 17 بازیکن برتر سپک تاکرا به اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرای بانوان دعوت شده‌اند تا تمرینات خود را زیر نظر سارا شاهسواری سرمربی این تیم برگزار کنند.
 
دبیر هیئت انجمن‌‌های ورزشی استان قم افزود: این در حالی است که زمان و مکان برگزاری رقابت‌های سپک تاکرای قهرمانی جهان نیز مشخص شده است و طی آن مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان شهریور ماه امسال به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.
 
وی یاد آور شد: در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشورمان در راه اعزام به پیکارهای قهرمانی سپک تاکرا جهان، ندا مرادی یکی از اعضای تیم سپک تاکرا بانوان قم در لیگ دسته اول کشور نیز حضور دارد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciwraz.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما