دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 15012
در وزن منهای 60 کیلوگرم:

بانوی قمی نایب قهرمان ووینام جهان شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت بانوی قمی در کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات ووینام قهرمانی جهان در پاریس خبر داد.
بانوی قمی نایب قهرمان ووینام جهان شد
به گزارش قم نیوز، محمد هادی رشیدی اظهار کرد: مسابقات ووینام قهرمانی جهان با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی از کشورهای مختلف از روز جمعه چهاردهم تیر‌ماه به میزبانی کشور فرانسه در شهر پاریس در حال برگزاری است و امشب به پایان می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها هم‌اکنون در جریان است، اضافه کرد: این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان تا این لحظه با درخشش ووینام‌کاران شایسته قم همراه بوده و یک مدال توسط بانوی قمی خدیجه رضایی کسب شده است.
 
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ادامه داد: خدیجه رضایی در وزن منهای 60 کیلوگرم نماینده افتخارآفرین اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات ووینام قهرمانی جهان است که در پایان تلاش خود در این رقابت‌ها با شایستگی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شد.
 
وی یادآور شد: تاکنون در این دوره از رقابت‌ها ملی‌پوشان ووینام کشورمان که سومین حضور در مسابقات جهانی را تجربه می‌کنند، عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و نزدیک به هشت مدال کسب کرده‌اند که در این بین یکی از مدال‌آوران از بانوان شایسته رزمی قم است که در وزن منهای 60 کیلوگرم با وجود شایستگی برای کسب مدال طلای جهان نایب قهرمان شد.
 
رشیدی تصریح کرد: تیم کشورمان در حالی با کسب مدال‌های رنگارنگ همچنان در روز پایانی به دنبال کسب مدال است که تیم کشور فرانسه میزبان این رقابت‌ها بوده و این در حالی است که تیم کشورمان نیز با ترکیب کامل در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته است.
 
وی با بیان اینکه کاروان اعزامی تیم ملی ووینام کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان در کشور فرانسه را چهره‌های مطرحی در این دوره تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: آنچه که برای هیئت ورزش‌های رزمی و تربیت بدنی استان قم حائز اهمیت بوده‌ موفقیت بانوی قمی در کسب مدال‌ است.
 
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به درخشش خدیجه رضایی در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: رضایی از بانوان با سابقه و توانمند ورزش‌های رزمی استان قم به شمار می‌رود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciruaz.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما