دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 15023
در جدال با حریفان مطرح خارجی صورت گرفت:

علی مختاری سومین نقره‌ای قم در مسابقات جهانی ووینام

قم نيوز : قم نیوز: سومین مدال رزمی‌کاران قمی در مسابقات ووینام قهرمانی جهان در شهر پاریس کشور فرانسه توسط علی مختاری به دست آمد.
علی مختاری سومین نقره‌ای قم در مسابقات جهانی ووینام
 به گزارش قم نیوز، به نمایندگی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم چهار رزمی کار قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان راهی رقابت‌های جهانی پاریس شدند و تا قبل از روز پایانی این پیکارها سه مدال ارزشمند برای ورزش قم قطعی شده است.
 
از بین چهار رزمی کار قمی که در تیم‌های ملی مردان و بانوان رده سنی بزرگسالان ووینام کشورمان حضور دارند و همراه با این تیم راهی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2013 شده‌اند تا کنون خدیجه رضایی، محمدجواد صادق و علی مختاری موفق به کسب مدال شده‌اند.
 
ووینام قم سابقه درخشانی در کشور دارد و مردان و بانوان این رشته هم در میادین داخلی و هم در رقابت‌های برون مرزی موفقیت‌ها و افتخارات بسیار ارزنده‌ای برای ورزش استان به عنوان نماینده هیئت ورزش‌های رزمی قم کسب کرده‌اند و حالا افتخارات آنها در مسابقات جهانی فرانسه ادامه دارد.
 
در روز نخست این دوره از پیکارها که با شرکت برترین‌های دنیا در پاریس فرانسه جریان دارد، خانم خدیجه رضایی توانست در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش مبارزه بانوان در جایگاه دوم ایستاده و صاحب نشان نقره و مقام نایب قهرمانی جهان شود.
 
این در حالی است که در روز دوم این مسابقات محمدجواد صادق توانست در وزن منهای 72 کیلوگرم با راهیابی به دیدار نهایی این دوره از پیکارها به مقام نایب قهرمانی دست یافته و بدین ترتیب نشان نقره و نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص بدهد.
 
موفقیت‌های ووینام‌کاران قمی در پیکارهای ووینام قهرمانی جهان در پاریس فرانسه ادامه یافت و طی آن ووینام‌کاران قمی توانستند یک مدال دیگر کسب کنند و علی مختاری سومین نماینده هیئت ورزش‌های رزمی استان قم توانست از این مسابقات مدال بگیرد.
 
مختاری که یکی از پدیده‌های مسابقات ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اردیبهشت ماه به میزبانی قم بود، در این دوره از رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در پاریس فرانسه توانست در بخش فرم یکی از چهره‌های شاخص لقب گرفته و صاحب نشان نقره لقب بگیرد.
 
مسابقات جهانی ووینام در سال 2013 از روز چهاردهم تیر ماه جاری آغاز شده است و به مدت سه روز با شرکت برترین‌های دنیا در اوزان مختلف هر دو بخش مردان و بانوان در شهر پاریس پایتخت فرانسه به انجام خواهد رسید، در حالی که تیم کشورمان تا قبل از روز پایانی این دوره از پیکارها موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شده است، در حالی که تا کنون سه مدال آور از جمع مدال‌آوران کشورمان ووینام‌کاران قمی بوده‌اند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaewn6.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما