چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 48666
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم:

تكواندو قم اميد زيادي به كسب مدال از مسابقات جهاني دارد

قم نيوز : قم نيوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: تكواندو قم با دو سهميه اميد زيادي براي كسب مدال از رقابت‌هاي جهاني دانشجويان دارد.
نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم: تكواندو قم اميد زيادي به كسب مدال از مسابقات جهاني دارد
نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم: تكواندو قم اميد زيادي به كسب مدال از مسابقات جهاني دارد
به گزارش قم نيوز، سیدعلی خیرخواه‌علوی، اظهار کرد: نفرات واجد شرایط برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی دانشجویان جهان از دل پیکارهای انتخابی برگزیده شده‌اند و خوشبختانه دو نماینده قم نیز بین آنها حضور دارند.

وی با بیان اینکه محمد صفایی و علی چهرقانی به نمایندگی از قم در انتخابی تیم ملی حضور یافتند، افزود: با پایان مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی تکواندو دانشجویان کشورمان در بخش مردان، در نهایت تعداد 24 هوگوپوش جواز حضور در اردوی نهایی را کسب کردند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی تکواندو دانشجویان در هشت وزن ممنهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران قم در اوزان منهای 54 و 68 کیلوگرم بین 24 تکواندوکار دارای جواز حضور در اردوی تیم‌ ملی هستند، اضافه کرد: علی چهرقانی در وزن اول یا منهای 54 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با شکست تمامی آنها موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

خیرخواه‌علوی تصریح کرد: این قهرمانی چهرقانی وی را به عنوان گزینه اصلی وزن اول تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران برای اعزام به پیکارهای جهانی 2017 معرفی کرد و با توجه به تجربه‌ای که وی از حضور در مسابقات قهرمانی 2015 آسیا دارد، امیدواریم که در مسابقات جهانی نیز موفق باشد.

وی در ادامه به درخشش محمد صفایی در وزن چهارم انتخابی تیم ملی دانشجویان اشاره و بیان کرد: صفایی در این وزن تا پای فینال عملکرد بسیار خوبی داشت اما در نهایت سهم وی مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره بود تا یکی از نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم ملی لقب بگیرد.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: در وزن منهای 54 کیلوگرم یاشار عطاردی و مجتبی کرامتی حریفان ملی‌پوش قم علی چهرقانی هستند، ضمن اینکه در وزن منهای 68 کیلوگرم سیدحسن احسانی و امیرحسین خان‌لو رقبای ملی‌پوش قم یعنی علی صفایی محسوب می‌شوند.

وی ابراز کرد: هدایت این تیم بر عهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است، ضمن اینکه رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی نیز به عنوان مربی در کنار این تیم حضور دارند و تیم ملی روزهای 28 مرداد تا هشتم شهریور در بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان به میزبانی چین‌تایپه به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmmex.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما