سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 49476
منبع : شهرنیوز
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم در بوستان بصیرت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم در بوستان بصیرت قم به بهره‌برداری رسید.
افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم در بوستان بصیرت
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی افزود: زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بوستان بصیرت واقع در میدان ولیعصر(عج) با حضور اعضای شورای شهر و مدیران امور شهری به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این زمین ورزشی با امکانات کامل و با محوریت مناطق محروم شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و بالغ بر یک میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

رفیعی تصریح کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اقدامات لازم برای احداث این زمین ورزشی را انجام داده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: این زمین به مساحت هزار و 200 مترمربع با چمن مصنوعی جهت ورزش‌هایی چون فوتبال احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: رختکن، سرویس بهداشتی، ساختمان مدیریت و نیکمت، نورپردازی و... از جمله امکانات تامین شده در این زمین ورزشی است.

شایان ذکر است امشب و فردا شب نیز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم یک زمین ورزشی و یک ایستگاه نشاط در شهر به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmxex.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما