چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 21953

صدا و سیما در تولید و پخش سریال‌ها و فیلم‌ها دقت بیشتری داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: تربیت درست فرزندان، وظیفه همه از جمله رسانه‌ها و صدا و سیماست و باید در فیلم‌ها و سریال‌های تولید داخل و وارداتی دقت شود تا بچه‌ها طلبکار پدر و مادر بار نیایند.
صدا و سیما در تولید و پخش سریال‌ها و فیلم‌ها دقت بیشتری داشته باشد
به گزارش قم نیوز، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) که در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان قم سخن می‌گفت، اظ‌ها رکرد: در ایام تولد حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و این بانوی بزرگوار با توجه به عمر کوتاه اما بسیار پر برکتشان، در تداوم دین اسلام و مذهب شیعه نقش بسیار پر رنگی را داشتند.

آیت الله محمد سعیدی افزود: پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام (س)، آنچه مهم بود، بحث ولایت بود و ولایت به فرزندان حضرت زهرا (س) تعلق دارد که از نظر نسبی و معنوی بحث ولایت به ایشان متصل است و خدمات ایشان در مدینه پس از فوت پیامبر (ص) باعث زنده نگه داشتن مسیر ولایت شد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: صدیقه کبری (س) در مسیر تزکیه و تعلیم تذکرات و توصیه‌های خیلی خوبی داشته‌اند و یکی از فعالیت‌های مهم ایشان، قرار گرفتن به عنوان میزان حق و باطل است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) تصریح کرد: آموزش و پرورش از یک لحاظ از یک نگاه از مردم طلبکار است زیرا به گفته امام علی (ع)، هر کسی که چیزی به کسی بیاموزد، وی را بنده خود می‌کند و از نگاه دیگر که نگاه فاطمه (س) است، بدهکار مردم است زیرا با آموزش به فرزندان مردم، اجر و ثواب زیادی را از خداوند می‌برد.

آیت الله محمد سعیدی با اشاره به سخنان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، افزود: باید فرزندان به نوعی تربیت شوند که احترام پدر و مادر را نگه دارند و در ذات فرزندان گرایش و محبت به والدین قرار داده شده است و باید مراقب باشیم تا این مسئله منحرف نشود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: هر کس خدا‌شناس باشد، مطمئن باشید که به پدر و مادر احسان می‌کند و احسان به والدین با اطاعت خدای تبارک و تعالی گره خورده است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به وظیفه رسانه‌ها و صدا و سیما تصریح کرد: تربیت درست فرزندان، وظیفه همه از جمله رسانه‌ها و صدا و سیماست و باید در فیلم‌ها و سریال‌های تولید داخل و وارداتی دقت شود تا بچه‌ها طلبکار پدر و مادر بار نیایند.

آیت الله محمد سعیدی افزود: خداوند به شما که در آموزش و پرورش فرزندان را هدایت می‌کنید، اجر و پاداش بدهد و در سایه رهبر معظم انقلاب، موفق و موید باشید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjthe8.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما