چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 28613
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان:

وحدت شیعه و سنی تنها راه غلبه بر دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: تنها راه از بین بردن و غلبه بر دشمن تمرکز بر وحدت است و وحدت مسلمانان نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
وحدت شیعه و سنی تنها راه غلبه بر دشمنان است
به گزارش قم نیوز ، سید محمدرضا حسینی طباطبایی ظهر امروز در دیدار دانشجویان نخبه اهل تسنن و شیعه دانشگاه‌های زاهدان با آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: اهمیت جایگاه و علم و دانش در سرنوشت کشور، شبب شد تا دانشجویان نخبه علمی شیعه و سنی دانشگاه‌های زاهدان برای استفاده از نصایح مراجع تقلید، عازم قم شوند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان افزود: هجمه‌های دشمن علیه اسلام سبب شد تا کارکنان و دانشجویان زاهدانی در قالب کاروان «محبان محمد» در دیدار با مراجع تقلید مراتب انزجار و خشم خود را از توهین به پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) ابراز کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت وحدت بین ادیان توحیدی تصریح کرد: تنها راه از بین بردن و غلبه بر دشمن تمرکز بر وحدت است که در این اردو دانشجویان نخبه شیعه و سنی برادر و برابر در کنار هم حضور دارند، زیرا اتحاد مسلمانان ثابت می‌کند که دودستگی بین مسلمانان وجود ندارد و حتی سبب از رفتن دشمنان می‌شود.
 
در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی با تکیه به این‌که اسلام دین وحدت است اظهار داشت: باید به آن‌هایی که چهره‌های آفتاب‌سوخته دارند، آن‌هایی که کوخ‌نشین بودند و کاخ‌نشینان را به زیر آوردند، احترام گذاشت زیرا اسلام دین برابری و وحدت است.
 
در انتهای این دیدار دوستانه آیت‌الله نوری همدانی به شرکت‌کنندگان در این مراسم دو جلد کتاب را «علمای اسلام» و «جایگاه بانوان در اسلام» را اهدا کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjtme8.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما