پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 22024

ارم ساز و هنگ قم در دیداری جذاب به تساوی رسیدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال ارم ساز و هنگ در دیداری جذاب از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول استان قم به تساوی رسیدند.
ارم ساز و هنگ قم در دیداری جذاب به تساوی رسیدند
به گزارش قم نیوز، در ادامه هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال ارم ساز وحدت و هنگ از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی قم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به تساوی ۲ بر ۲ انجامید.

در نیمه نخست محمد شیرمحمدی در دقیقه ۳۸ روی اشتباه محرز و عجیب سامان زند دروازه‌بان تیم فوتبال هنگ، ارم ساز را پیش انداخت ضمن اینکه بهترین موقعیت تیم فوتبال هنگ در دقیقه ۱۸ بازی به دست آمد که اسماعیل حسین‌زاده در مصافی تک به تک با دروازه‌بان ارم ساز و در مقابل دروازه توپ را با بی‌دقتی به آسمان کوبید.

در نیمه دوم تیم فوتبال هنگ حملات بیشتری روی دروازه ارم ساز ترتیب داد و سرانجام روی یک ارسال از سمت راست در دقیقه ۶۲ و ضربه سر اسماعیل حسین‌زاده به گل تساوی بخش رسید.

هنگ در ادامه هم چند بار دروازه ارم ساز را تهدید کرد اما محمد شیرمحمدی در دقیقه ۷۴ دومین گل خود و ارم ساز را به ثمر رساند.

هنگ سرانجام در دقیقه ۸۵ مزد حملاتش را گرفت و در دقیقه ۸۵ روی شوت محکم مهدی قهرمانی در محوطه جریمه به گل دوم رسید.

ترکیب تیم فوتبال ارم ساز وحدت را در این مسابقه محمد هژیر مسعود، مهدی شهبازی، علی حسنی، میلاد جساس، سجاد تقی‌زاده، محمد یزدی (۶۶- علی عباسی)، محمد حیدری (۸۴- مهدی محمد افضلی)، مرتضی معصومی، محمد شیرمحمدی، سید محمد جواد طباطبایی (۸۰ – مرتضی خلجی) و علی محنتی با هدایت علی شریفی تشکیل دادند.

در ترکیب تیم فوتبال هنگ سامان زند، بهروز ملکی، سعید محمد‌نژاد، محمد صابری نیا، مهدی قهرمانی، اسماعیل حسین‌زاده (۸۴- حسن کریمی)، احسان کهندانی (۷۰- علی رحیمی)، سمیر قانم، وحید ابراهیم گل، محمد قراگوزلو و جواد پاک‌نژاد (۵۹- مهدی عبدالملکی) با مربیگری اکبر چوپانی حضور داشتند.

محمد بوالحسنی به عنوان داور وسط، محمد بختیاری به عنوان کمک داور اول، وحید نادعلی به عنوان کمک داور دوم و محمد رستگار به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه حضور داشتند و نماینده هیئت فوتبال در این بازی روح الله گل بابایی بود.

وحید ابراهیم گل از هنگ و مهدی شهبازی و علی حسنی از ارم ساز اخطاری‌های این مسابقه بودند.

در حاشیه این بازی ۲ بازیکن تیم ارم ساز با پیراهن شماره ۲۱ در زمین بودند که با تذکر داور چهارم مسابقه و اطلاع به بوالحسنی، یکی از دو بازیکن پیراهن خود را عوض کرد و با شماره ۳۷ به کار خود ادامه داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxye8.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما