پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 5422
در جدال تائو و آرش صورت گرفت؛

ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان فوتسال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه‌های استان قم در ضربات پنالتی مشخص شد.
ضربات پنالتی تعیین کننده  قهرمان فوتسال جوانان قم
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه چهره تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه‌های استان قم مشخص شد، فینالیست‌ها ساعتی پیش در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

فینالیست‌های رقابت‌های فوتسال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم در حالی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقات امسال برای نخستین بار با شرکت هشت تیم از فوتسالیست‌های جوان و آینده‌دار قم برگزار شد.

امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ رده سنی جوانان فوتسال باشگاه‌های استان قم برگزار شد و طی آن در این رقابت‌ها تیم‌های مطرحی ثبت‌نام کردند، تیم‌هایی که در رده سنی بزرگسالان نیز در باشگاه‌های قم از تیم‌های با سابقه محسوب می‌شوند.

نگاهی به اهداف برگزاری مسابقات لیگ فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان نشان می‌دهد که قطعا برگزاری مسابقات لیگ می‌تواند پشتوانه خوبی برای آینده فوتسال قم باشد به همین دلیل امسال نیز تلاش کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم این بود که با برنامه‌ریزی مطلوب بازی‌ها در سطحی بسیار خوب به انجام برسد.

برگزاری مسابقات فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های قم با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در حالی صورت گرفت که این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در سالن فوتسال مجموعه فرهنگی ورزشی مریم برگزار شد و تیم‌ برتر خود را شناخت.

با تصمیم کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم، در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی که در دو گروه چهار تیمی برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه جواز صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی رده سنی جوانان استان قم را به دست آوردند.

در این مسابقات تیم‌های رده سنی جوانان فوتسال المپیک، آرش، شهید رییس کرمی، المپیاد، بهاران، کالای ورزشی تائو، آهن آلات خلیج فارس و امید برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های جوانان آرش و کالای ورزشی تائو فینالیست شدند.

بعد از اینکه تیم‌های مدعی قهرمانی و صعودکننده از مرحله گروهی مشخص شدند، تیم‌های آرش و شهید رییس کرمی از گروه نخست و تیم‌های کالای ورزشی تائو و امید از گروه دوم به مرحله نیمه پایانی راه یافتند که در نهایت دو تیم آرش و کالای ورزشی تائو فینالیست این دوره از مسابقات شدند و در نهایت این تیم فوتسال کالای ورزشی تائو بود که در دیدار نهایی بعد از اینکه در وقت‌های عادی با تیم آرش به تساوی یک بر یک رسید، در ضربات پنالتی با حساب پنج بر سه و در مجموع با نتیجه شش بر چهار بر حریف خود غلبه کرد و به مقام قهرمانی فوتسال جوانان قم دست یافت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.w8nbjh8ew9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما