قم نيوز : آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی برای دعوت به شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اینجانب از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنم در این انتخابات مهم شرکت نموده‌ و وحدت و همدلی خود را یکبار دیگر در مقابل چشم ناظران جهانی به نمایش بگذارند.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید
به گزارش قم نیوز، در این پیام آمده‌است: یکی از نمادهای مردم سالاری دینی، انتخابات است؛ براین اساس باید توجه داشت حضور پرشور در انتخابات بر تقویت این اصل خواهد افزود و موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد؛ و از طرفی چشم طمع دشمنان ملت را کور خواهد نمود و موجب قدرت و استحکام انقلاب اسلامی خواهد شد؛ و بدون تردید انتخاب فردی اصلح در حل مشکلات موجود مؤثر خواهد بود.

پیام حاکیست: اینجانب از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنم در این انتخابات مهم شرکت نموده‌ و وحدت و همدلی خود را یکبار دیگر در مقابل چشم ناظران جهانی به نمایش بگذارند.

وزارت کشور اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد و براین‌اساس آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

 
https://qomnews.ir/vdci3uazwt1azw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما