قم نيوز : امام جمعه قم ضمن دعا برای موفقیت رئیس جمهور منتخب، گفت: از همه قوا، دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم که رئیس جمهور منتخب را برای رسیدن به وعده‌هایی که داده، یاری نمایند.
ایت الله سعیدی، امام جمعه قم
ایت الله سعیدی، امام جمعه قم
به گزارش قم نیوز،آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: ملت ایران حماسه‌ دیگری را رقم زدند و علایق و سلایق گوناگون زیر یک پرچم و در کنار یکدیگر پای صندوق رای آمدند تا سکان‌دار قوه مجریه کشور را برگزینند.

وی در ادامه افزود: برگزاری انتخابات باشکوه مردمی و عزتمندانه ریاست جمهوری ایران و حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای، بی‌تردید مهر تایید دیگری بر دل‌بستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه قم همچنین اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده، و پس از ضایعه سنگین شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز با حضور اکثریت مردم و بدون هیچ اختلالی در ۲ دوره برگزار، و نهمین رئیس جمهور کشور مشخص شد.

آیت‌الله سعیدی با ارج نهادن به حضور پرشور و حماسی ملت ایران و تبریک به منتخب مردم خاطرنشان کرد: برای موفقیت رئیس جمهور منتخب، در حل مشکل‌های مردم به‌ویژه کاهش تورم و گرانی، تقویت ارزش پول ملی، بهبود اوضاع معیشتی و افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی دعا می‌کنیم.

خطیب جمعه قم در ادامه سخنان تاکید کرد: از همه قوا و دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم که به رئیس جمهور منتخب، برای وعده‌هایی که داده است یاری برسانند.

آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به ایام سوگواری امام حسین‌(ع) بیان داشت: تاسوعا و عاشورای حسینی محصور در یک مکان و زمان خاص نیست، بلکه آغازی بی‌پایان و طلوعی بی‌غروب است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: حضرت سید الشهدا آنچنان گرما و سوزی در دل‌ها قرار داده که گذشت زمان و حوادث، این سوز و حرارت را سرد نمی‌کند، و به فراموشی نمی‌سپارد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: عاشورا فرصت بی‌نظیری را برای روشن‌گری، بصیرت‌افزایی، معرفت‌افزایی، جهاد تبیین و شناخت دوست و دشمن فراهم آورده‌ است.

سعیدی اظهار کرد: در تاسوعا و عاشورا آن چه از طرف اهل‌بیت و آل علی‌(ع) رخ داد، حماسه و افتخار، و آن چیزی که از سوی حاکمان و مردم اتفاق افتاد نیز یک فاجعه بود.

امام جمعه قم در ادامه یادآور شد: علت حماسه روز عاشورا، انجام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و عامل وقوع این فاجعه هم، ترک این دو فریضه الهی است.
https://qomnews.ir/vdccpxqsi2bqse8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما