دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 111006

گلایه شهروندان قمی از خدمات درمانی تامین اجتماعی

قم نيوز : ۶۰ درصد جمعیت استان قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که شماری از آنان از کمیت و کیفیت ارائه خدمات درمانی در مراکز تحت پوشش گلایه دارند.
گلایه شهروندان قمی از خدمات درمانی تامین اجتماعی
به گزارش قم نیوز، یکی از مأموریت‌های سازمان تأمین اجتماعی، تأمین سلامت و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان اصلی و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد غیر دولتی است که این امر به دو صورت درمان مستقیم و غیرمستقیم از سوی مراکز طرف قرارداد صورت می‌گیرد.

بر اساس آخرین آمار، ۸۶۱ نفر در استان قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که این تعداد در حدود ۶۰ درصد جمعیت این استان را شامل می‌شود.

هم اکنون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم در یک بیمارستان اختصاصی خود یعنی بیمارستان امام رضا علیه السلام و سه مرکز درمان ملکی دیگر از جمله پلی کلینیک بوعلی، پلی کلینیک ۲۲ بهمن و کلینیک دکتر غرضی خدمات درمانی را به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در قم ارائه می‌دهد که این تعداد مرکز، متناسب با جمعیت تحت پوشش نیست و بیمه شدگان گلایه‌هایی در زمینه ارائه خدمات درمانی از سوی این نهاد دارند.

پای صحبت برخی از مراجعان به مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی قم که می‌نشینیم در مجموع رضایتمندی از کیفیت و کمیت خدمات را از زبان آنان نمی‌شنویم.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcgzq9q3ak9qz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما