قم نيوز : معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: طی سال تحصیلی جدید تمام ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد در قم،بسته لوازم‌التحریر رایگان دریافت خواهند کرد.
توزیع بسته لوازم‌التحریر رایگان بین دانش آموزان نیازمند قمی
توزیع بسته لوازم‌التحریر رایگان بین دانش آموزان نیازمند قمی
به گزارش قم نیوز،عباس جوشقانیان روز شنبه با بیان اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان قم شناسایی شده است، افزود: اگر کمک‌های مردمی و حمایتی نباشد این دانش‌آموزان قادر به تامین مخارج تحصیل نخواهند بود.

وی ادامه داد: از این‌ بین ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که حمایت‌هایی در خصوص کتاب‌درسی، لوازم‌التحریر، ایاب‌وذهاب و غیره برای آنها صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین برای یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند لباس فرم رایگان تهیه شده اما همچنان ۱۹ هزار دانش‌آموز، نیازمند حمایت‌های مردمی هستند.

جوشقانیان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین نیاز این ۲۰ هزار دانش‌آموز ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی باید جمع‌آوری شود که از ابتدای شهریورماه امسال ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری‌ شده‌است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در بیست و هفتم شهریورماه، افزود: به همین منظور ۱۲۲ پایگاه به همراه ۱۱۰ مرکز نیکوکاری و ۶ مرکز سیار، در سطح استان قم برای دریافت کمک‌های مردمی آماده‌سازی شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر ۲۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان قم هستند که درصورتی‌که حمایت‌های اولیه از آنها صورت نمی‌گرفت، استعداد آنها هرگز کشف و پرورش نمی‌یافت.

 
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcipzazwt1azu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما