کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پدافند هوایی ارتش: نیروهای مسلح در تجهیز دفاعی کشور کوشا است

خبرگزاری ايرنا , 31 شهريور 1403 ساعت 14:22

گزارشگر : تحریریه قم نیوز

معاون‌ هماهنگ کننده و رئیس ستاد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح تهدیدهای دشمن را جدی می‌گیرند گفت: نیروهای مسلح به دنبال جنگ نیستند اما در تجهیز دفاعی کشور فعال و کوشا هستند.


به گزارش قم نیوز،امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در جوار مسجد جمکران در قم اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور تحت فرمان ولی فقیه قرار دارند، از این رو قدرت، اقتدار، صلابت، آرامش، امنیت و آسایس ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران قابل معامله نبوده و نخواهد بود.

وی در افزود: نیروهای مسلح امروز دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده، و در تصمیم‌های خود دچار خطای راهبردی و احساسی نمی‌شوند.

این مقام ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح منطبق با فرمان‌های فرماندهی معظم کل قوا در عین اینکه دشمن را جدی نمی‌بینند اما تهدیدها را جدی می‌گیرند.

سرتیپ خوش قلب اظهار کرد: نیروهای مسلح در عین اینکه به دنبال جنگ نیستند اما در تجهیز دفاعی خود فعال و کوشا می‌باشند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح کشور در عین ایجاد بازدارندگی اما از غافل‌گیر شدن هم اجتناب می‌کنند.

رئیس پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح در عین حُسن همجواری و دوستی با کشورها، اشراف اطلاعاتی خود را در کشورهای هدف به طور مستمر رصد و به‌روزرسانی می‌نمایند.

خوش قلب همچنین بیان کرد: نیروهای مسلح از تنش جلوگیری می‌کنند، ولی در افزایش دائمی توان و آمادگی رزمی تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان این مطلب که رژیم صهیونیستی هیچ ظلمی نیست که بر علیه مردم مقاوم، رشید و آزادی‌خواهی غزه انجام نداده باشد گفت: کودکی در غزه نیست که آثار ظلم و جور و جراحت رژیم صهیونیستی بر جان و روح آن نباشد.

سرتیپ خوش قلب بیان داشت: رژیم صهیونیستی حقیقتا مرزهای خباثت، جنایت، دشمنی و وحشی‌گری را تمام کرده‌است.

وی ادامه داد: حامیان رژیم صهیونیستی در دنیا بدانند که سلاح‌ها و تجهیزات تخریبی و آدم‌کُشی این رژیم در مقابل مقاومت مردم بی‌دفاع غزه بی‌اثر شده‌است.

این مقام نیروی هوایی ارتش در ادامه خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: عاقبت این نطفه حرام گریبان شما را نیز خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: حامیان رژیم جعلی صهیونیستی بدانند آزادگی و شرافت خود را در جابه‌جایی صف دفاع از انسانیت، آزادی و مظلومان به بهای ننگ فروخته‌اند.

وی بیان داشت: رسانه‌ها و دلارهای آمریکایی، اروپایی و ایادی وابسته به آنها نیز بدانند که در حال تطهیر ناعادلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی کودک‌کُش و غاصب و وارونه جلوه دادن حقایق و عوض کردن جایگاه ظالم با مظلوم هستند.

رئیس پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: با صدای بلند، رسا و انقلابی اعلام می‌کنیم، زوال و تخریب صهیونیسم و حامیان آنان سرعت گرفته، و در مسیر سراشیبی تند و برگشت ناپذیر نابودی است.

سرتیپ خوش قلب ابراز امیدواری کرد: به‌زودی نابودی صهیونیسم و حامیان آن را شاهد باشیم، پیروزی قطعا با جبهه مقاومت و مظلومان جهان است چرا که این وعده الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی فقط عرصه رویارویی با رژیم بعث و ملعون صدام نبود گفت: جنگ تحمیلی هجوم همه جانبه جهان کفر بر علیه مردم آزادی.خواه ایران اسلامی بود.

وی یادآور شد: شرق و غرب با حمایت بیش از ۵۰ کشور و با بازی‌گرفتن صدام و با وجود همه اختلاف‌های فکری و بنیادی با یکدیگر، اما در مقابل اسلام و نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران وحدت رویه و وحدت هدف داشتند.

خوش قلب گفت: قطعا هدف دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، نابودی اسلام و مردم انقلابی ایران اسلامی و چپاول و تسلط بر منابع عظیم و سرمایه‌های ملی ایران بود.

این مقام ارتش در ادامه بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی که مشغول سازمان‌دهی و شکل‌دهی بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی بود و کارها را بر مبنای الگوهای ایرانی و اسلامی انجام می‌داد با هجوم آشکار، وحشیانه و همه جانبه جهان کفر مواجه شد.

همزمان با سی‌ویکم شهریورماه و چهل‌وچهارمین سال‌گرد آغاز هشت سال جنگ تحمیلی، نیروهای مسلح قم طی آیینی با رژه در جوار مسجد مقدس جمکران، بخشی از اقتدار و توانمندهای نظامی خود را به نمایش گذاشتند.


کد مطلب: 111076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/111076/رئیس-پدافند-هوایی-ارتش-نیروهای-مسلح-تجهیز-دفاعی-کشور-کوشا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir