قم نيوز : معاون‌ هماهنگ کننده و رئیس ستاد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح تهدیدهای دشمن را جدی می‌گیرند گفت: نیروهای مسلح به دنبال جنگ نیستند اما در تجهیز دفاعی کشور فعال و کوشا هستند.
معاون‌ هماهنگ کننده و رئیس ستاد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی
معاون‌ هماهنگ کننده و رئیس ستاد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی
به گزارش قم نیوز،امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در جوار مسجد جمکران در قم اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور تحت فرمان ولی فقیه قرار دارند، از این رو قدرت، اقتدار، صلابت، آرامش، امنیت و آسایس ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران قابل معامله نبوده و نخواهد بود.

وی در افزود: نیروهای مسلح امروز دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده، و در تصمیم‌های خود دچار خطای راهبردی و احساسی نمی‌شوند.

این مقام ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح منطبق با فرمان‌های فرماندهی معظم کل قوا در عین اینکه دشمن را جدی نمی‌بینند اما تهدیدها را جدی می‌گیرند.

سرتیپ خوش قلب اظهار کرد: نیروهای مسلح در عین اینکه به دنبال جنگ نیستند اما در تجهیز دفاعی خود فعال و کوشا می‌باشند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح کشور در عین ایجاد بازدارندگی اما از غافل‌گیر شدن هم اجتناب می‌کنند.

رئیس پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح در عین حُسن همجواری و دوستی با کشورها، اشراف اطلاعاتی خود را در کشورهای هدف به طور مستمر رصد و به‌روزرسانی می‌نمایند.

خوش قلب همچنین بیان کرد: نیروهای مسلح از تنش جلوگیری می‌کنند، ولی در افزایش دائمی توان و آمادگی رزمی تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان این مطلب که رژیم صهیونیستی هیچ ظلمی نیست که بر علیه مردم مقاوم، رشید و آزادی‌خواهی غزه انجام نداده باشد گفت: کودکی در غزه نیست که آثار ظلم و جور و جراحت رژیم صهیونیستی بر جان و روح آن نباشد.

سرتیپ خوش قلب بیان داشت: رژیم صهیونیستی حقیقتا مرزهای خباثت، جنایت، دشمنی و وحشی‌گری را تمام کرده‌است.

وی ادامه داد: حامیان رژیم صهیونیستی در دنیا بدانند که سلاح‌ها و تجهیزات تخریبی و آدم‌کُشی این رژیم در مقابل مقاومت مردم بی‌دفاع غزه بی‌اثر شده‌است.

این مقام نیروی هوایی ارتش در ادامه خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: عاقبت این نطفه حرام گریبان شما را نیز خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: حامیان رژیم جعلی صهیونیستی بدانند آزادگی و شرافت خود را در جابه‌جایی صف دفاع از انسانیت، آزادی و مظلومان به بهای ننگ فروخته‌اند.

وی بیان داشت: رسانه‌ها و دلارهای آمریکایی، اروپایی و ایادی وابسته به آنها نیز بدانند که در حال تطهیر ناعادلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی کودک‌کُش و غاصب و وارونه جلوه دادن حقایق و عوض کردن جایگاه ظالم با مظلوم هستند.

رئیس پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: با صدای بلند، رسا و انقلابی اعلام می‌کنیم، زوال و تخریب صهیونیسم و حامیان آنان سرعت گرفته، و در مسیر سراشیبی تند و برگشت ناپذیر نابودی است.

سرتیپ خوش قلب ابراز امیدواری کرد: به‌زودی نابودی صهیونیسم و حامیان آن را شاهد باشیم، پیروزی قطعا با جبهه مقاومت و مظلومان جهان است چرا که این وعده الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی فقط عرصه رویارویی با رژیم بعث و ملعون صدام نبود گفت: جنگ تحمیلی هجوم همه جانبه جهان کفر بر علیه مردم آزادی.خواه ایران اسلامی بود.

وی یادآور شد: شرق و غرب با حمایت بیش از ۵۰ کشور و با بازی‌گرفتن صدام و با وجود همه اختلاف‌های فکری و بنیادی با یکدیگر، اما در مقابل اسلام و نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران وحدت رویه و وحدت هدف داشتند.

خوش قلب گفت: قطعا هدف دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، نابودی اسلام و مردم انقلابی ایران اسلامی و چپاول و تسلط بر منابع عظیم و سرمایه‌های ملی ایران بود.

این مقام ارتش در ادامه بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی که مشغول سازمان‌دهی و شکل‌دهی بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی بود و کارها را بر مبنای الگوهای ایرانی و اسلامی انجام می‌داد با هجوم آشکار، وحشیانه و همه جانبه جهان کفر مواجه شد.

همزمان با سی‌ویکم شهریورماه و چهل‌وچهارمین سال‌گرد آغاز هشت سال جنگ تحمیلی، نیروهای مسلح قم طی آیینی با رژه در جوار مسجد مقدس جمکران، بخشی از اقتدار و توانمندهای نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcd5f0f9yt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما