دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 111086
آیت الله اعرافی:

حادثه معدن طبس موجب اندوه همگان و حوزویان شد

قم نيوز : مدیرحوزه‌های علمیه در پیام تسلیت به مردم طبس گفت: حادثه جانباختن ده ها تن از معدن‌کاران فداکار و پرتلاش و عزیز معدن طبس،واقعه‌ای دردناک و تکان‌دهنده بود که موجب اندوه همگان و حوزویان شد.
آیت الله اعرافی
آیت الله اعرافی
به گزارش قم نیوز،آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی حادثه دردناک جانباختن تعدادی از کارگران معدن طبس را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: «الکادُّ عَلَی عِیالِهِ مِن حَلالٍ کَالمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللَّهِ»

حادثه جان باختن دهها تن از معدن‌کاران فداکار و پرتلاش و عزیز معدن طبس، واقعه‌ای دردناک و تکان‌دهنده بود که موجب اندوه همگان و حوزویان شد. هموطن هایی که در معدن فعالیت می‌نمایند با کار و تلاش طاقت فرسا و سخت خود از ارکان اقتصاد و رشد و پیشرفت کشورند و شایسته هرگونه تکریم و تدابیر لازم و جامع امنیتی و متأسفانه گاهی به دلایل گوناگون دچار سوانح تلخ و جبران ناپذیر می‌گردند.

حوزه‌های علمیه ضمن ابراز تأثر فراوان، صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را محضر مردم شریف ایران اسلامی و مردم بزرگوار طبس و بویژه خانواده‌های گرامی و بازماندگان محترم این عزیزان تقدیم و به مسئولان محترم توصیه می‌نماید که حامی این خانواده‌های محترم به بهترین صورت بوده و برای پیشگیری از این نوع اتفاقات نسبت به الزام تمام معادن دولتی و خصوصی به رعایت ضوابط ایمنی و اتخاذ تدابیر بیشتر در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند و با مقصران احتمالی این فاجعه برخورد قانونی صورت گیرد. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
https://qomnews.ir/vdcevz8zpjh8z7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما