قم نيوز : آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، بیان کرده‌است: او شخصیتی بود که با تمام توان برای دفاع از حقوق مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی به پاخاست و در طول ۳۰ سال رهبری حکیمانه خود به منصه ظهور رسانده‌است.
آیت‌الله جعفر سبحانی
آیت‌الله جعفر سبحانی
به گزارش قم نیوز،در این پیام  آمده‌است: شهادت مظلومانه اسوه مقاومت، عالم بافضیلت، رهبر خردمند مدافع از قدس و ملت مظلوم فلسطین، جهان اسلام را در عزا و تأثر فروبرد.

پیام حاکیست: او شخصیتی بود که با تمام توان برای دفاع از حقوق مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی به پا خاست و در طول ۳۰ سال رهبری حکیمانه خود به منصه ظهور رسانده است، شهادت و مقاومت در برابر بی‌رحمان، شجره طیبه است که هرگز خشک نمی‌شود و روزبه‌روز پربارتر و تنومندتر خواهد شد.

آیت‌الله سبحانی در این پیام آورده‌است:دشمن زبون فکر می‌کند با ترور چنین شخصیت‌هایی، پرچم مقاومت در زمین می‌ماند، بلکه مردان بزرگ و تربیت‌یافته مکتب «سید حسن نصرالله» پرچم را به دست گرفته و با دشمن زبون و خبیث به مبارزه خواهند پرداخت. تا ریشه فساد را در منطقه قلع‌ و قمع نماید.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ اینجانب شهادت سید مقاومت و خاندان عزیزش را به حضور حضرت ولیعصر (عج) و خانواده محترم ایشان و مردم عزیز و شرافتمند لبنان و همه انسان‌های آزاده تسلیت گفته و به روح پرفتوح آن شهید نمونه، درود فرستاده و از خداوند متعال برای آن شهید ازدست‌رفته علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

 
https://qomnews.ir/vdcewz8zzjh8zzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما