چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 111198

کاهش آمار سرقت و فوتی تصادفات در استان قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از کاهش ۲۳ درصدی آمار سرقت در استان قم خبر داد.
فرمانده انتظامی استان قم
فرمانده انتظامی استان قم
به گزارش قم نیوز،سردار محمدرضا میرحیدری در قم، با بیان اینکه سال قبل در زمینه کاهش جرم رتبه دوم کشوری را کسب کردیم، اظهار داشت: آمار سرقت‌ نیز 16 درصد کاهش پیدا کرده بود.

وی افزود: امسال هم همکاران ما با قوت بیشتری تلاش می‌کنند و در ارتباط با کنترل مجرمین در حرکت، که از سایر نقاط کشور با نیت خود وارد استان ما می‌شدند اقدامات خوبی انجام شده است.

 فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: با اقداماتی که در بحث کنترل ورودی‌ها انجام شده و فعالیت گشت‌های شکاری در محورهای مواصلاتی استان، به جایگاه خوبی در کنترل جرائم رسیدیم.

میرحیدری با بیان اینکه تاکنون به کاهش 23 درصدی آمار سرقت در استان رسیدیم، اظهار داشت: در حوزه راهنمایی رانندگی و پلیس راه هم در سال قبل پلیس‌ رتبه خوبی را کسب کرد و کاهش تلفات جانی را داشتیم. امسال هم در بخش‌درون شهری 28 درصد کاهش تلفات جانی در حوزه راهنمایی رانندگی ثبت شده است‌.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو تصریح کرد: با توجه به بسترهایی که در شهر مقدس قم وجود دارد، پلیس انتظامی استان قم در ارتباط با حوزه اعتقادی و معرفتی یک جایگاه خوبی را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در سال گذشته مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی در مسابقاتی که در رشته‌های مختلف حوزه قرآنی در تهران برگزار شد رتبه اول را انتظامی جمهوری اسلامی در بین‌نیروهای مسلح کسب کرد و این افتخار را پیدا کردیم که فرماندهی انتظامی استان قم هم رتبه اول را بین یگان‌ها و رده‌های انتظامی کسب کند.

میرحیدری با بیان اینکه امسال هم در ماه گذشته یک مسابقاتی در مشهد مقدس در رابطه با خانواده‌های کارکنان ما بود که همسران و دختران کارکنان شرکت داشتند، تصریح کرد: در این مسابقات نیز رتبه اول و دوم را از خانواده بزرگ‌انتظامی استان کسب کردند.

وی گفت: در حوزه اجرایی و عملیاتی هم با توجه به همدلی و همبستگی که بین دستگاه‌های امنیتی استان وجود دارد در قالب آیتم‌ها توفیق پیدا کردیم که جایگاه خوبی را در سطح رده‌های انتظامی داشته باشیم.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdci3zazvt1azz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما