قم نیوز: مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 7 هزار و 100 مورد تماس تلفني مردم با اين سامانه طي ايام نوروز خبر داد.
مدير مركز سامانه 137 شهرداري قم خبر داد:
ثبت بيش از 7100 مورد پيام مردمي در سامانه 137
10 فروردين 1392 ساعت 11:18
قم نیوز: مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 7 هزار و 100 مورد تماس تلفني مردم با اين سامانه طي ايام نوروز خبر داد.
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدماترسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به همشهریان و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال، در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان و زائران گرامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه مردم میتوانند با تماس با سامانه ۱۳۷ امور مشترکین شهرداری قم نسبت به اطلاع رسانی مشکلات شهری اقدام کنند تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری است تا مردم در ایام تعطیلات نوروزی شاهد مشکل خاصی در امور شهری نباشند.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ابراز داشت: از ابتداي آغاز طرح نوروزي شهرداري تاكنون حدود ۷هزار و ۱۰۰ تماس تلفني با سامانه ۱۳۷ برقرار شده كه از اين تعداد ۵ هزار و ۶۵۰ مورد مربوط به راهنمايي و اطلاع رساني به زائران بوده است.
وي تصريح كرد: با راهنمايي زائران از طريق اين سامانه گام موثري در راستاي كاهش ترافيك درون شهري برداشته شده است.
رحيمي با اشاره به آغاز فعاليت سامانه ۱۸۸۸ در ايام نوروز عنوان كرد: تاكنون ۹۰ مورد شكايت ثبت شده و به مناطق و مراكز ذيربط براي رسيدگي ارسال ميشود.
انتهاي پيام/119/
کد مطلب: 13023