قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 7 هزار و 100 مورد تماس تلفني مردم با اين سامانه طي ايام نوروز خبر داد.
سامانه پیام شهرداری ، نوروز 92
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدماترسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به همشهریان و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال، در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان و زائران گرامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه مردم میتوانند با تماس با سامانه ۱۳۷ امور مشترکین شهرداری قم نسبت به اطلاع رسانی مشکلات شهری اقدام کنند تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری است تا مردم در ایام تعطیلات نوروزی شاهد مشکل خاصی در امور شهری نباشند.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ابراز داشت: از ابتداي آغاز طرح نوروزي شهرداري تاكنون حدود ۷هزار و ۱۰۰ تماس تلفني با سامانه ۱۳۷ برقرار شده كه از اين تعداد ۵ هزار و ۶۵۰ مورد مربوط به راهنمايي و اطلاع رساني به زائران بوده است.
وي تصريح كرد: با راهنمايي زائران از طريق اين سامانه گام موثري در راستاي كاهش ترافيك درون شهري برداشته شده است.
رحيمي با اشاره به آغاز فعاليت سامانه ۱۸۸۸ در ايام نوروز عنوان كرد: تاكنون ۹۰ مورد شكايت ثبت شده و به مناطق و مراكز ذيربط براي رسيدگي ارسال ميشود.