قم نیوز: مدير مركز سامانه 137 امور مشتركين شهرداري قم از ثبت 9 هزار و 877 تماس شهروندان و زائران در طول ايام نوروز با اين سامانه خبر داد.
از ابتداي نوروز تاكنون صورت گرفت:
برقراري بيش از 9800 تماس با سامانه 137
15 فروردين 1392 ساعت 14:00
قم نیوز: مدير مركز سامانه 137 امور مشتركين شهرداري قم از ثبت 9 هزار و 877 تماس شهروندان و زائران در طول ايام نوروز با اين سامانه خبر داد.
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي با اشاره به وضعیت خدماترسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به مسافران و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان گرامی بود.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری بود و نسبت به رفع مشكلات شهري مردم و راهنمايي زائران و مسافران اقدام كرد.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ امور مشترکین شهرداری قم ابراز داشت: از ابتداي آغاز طرح نوروزي شهرداري تاكنون ۹ هزار و ۸۷۷ تماس تلفني با سامانه ۱۳۷ برقرار شده كه از اين تعداد ۸ هزار و ۶۷۵ مورد مربوط به راهنمايي و اطلاع رساني به زائران بوده است.
وي تصريح كرد: اين سامانه در ايام نوروز در سه شيفت كاري به مسافران و شهروندان ارائه خدمت كرده است.
رحيمي يادآور شد: با راهنمايي زائران از طريق اين سامانه گام موثري در راستاي كاهش ترافيك درون شهري برداشته شده است.
انتهاي پيام/119/
کد مطلب: 13146