قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز سامانه 137 امور مشتركين شهرداري قم از ثبت 9 هزار و 877 تماس شهروندان و زائران در طول ايام نوروز با اين سامانه خبر داد.
سامانه شهرداری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي با اشاره به وضعیت خدماترسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به مسافران و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان گرامی بود.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری بود و نسبت به رفع مشكلات شهري مردم و راهنمايي زائران و مسافران اقدام كرد.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ امور مشترکین شهرداری قم ابراز داشت: از ابتداي آغاز طرح نوروزي شهرداري تاكنون ۹ هزار و ۸۷۷ تماس تلفني با سامانه ۱۳۷ برقرار شده كه از اين تعداد ۸ هزار و ۶۷۵ مورد مربوط به راهنمايي و اطلاع رساني به زائران بوده است.
وي تصريح كرد: اين سامانه در ايام نوروز در سه شيفت كاري به مسافران و شهروندان ارائه خدمت كرده است.
رحيمي يادآور شد: با راهنمايي زائران از طريق اين سامانه گام موثري در راستاي كاهش ترافيك درون شهري برداشته شده است.