چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 15490
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم:

خستگي و خواب آلودگي فوت راننده را رقم زد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت : در نيمه شب گذشته بر اثر واژگوني يک دستگاه وانت پيکان در محور قم – سلفچگان راننده خودرو در دم فوت کرد .
خستگي و خواب آلودگي فوت راننده را رقم زد
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ،‌سرهنگ " اردشير جمشيدي راد " رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با پايگاه خبري پليس اظهار داشت : نيمه شب گذشته يک دستگاه وانت پيکان در کيلومتر 23 محور قم – سلفچگان پس از خروج از محور واژگون شد که بر اثر اين حادثه راننده خودرو در دم فوت کرد . 

رئيس پليس راه استان علت وقوع اين حادثه را خستگي و خواب آلودگي راننده خودرو عنوان کرد و گفت : رانندگان چنانچه احساس خستگي و خواب آلودگي کردند در يک پارکينگ مطمئن براي لحظه اي حتي کوتاه استراحت و سپس ادامه مسير دهند . 

وي اعلام داشت : در هنگام خستگي و خواب آلودگي راننده به تدريج دقت و حساسيت را از دست داده و نمي تواند هيچ گونه عکس العملي از خود نشان دهد بنابراين شدت حادثه نيز چند برابر مي شود . 

سرهنگ "اردشير جمشيدي راد " از رانندگان خواست ، حتي المقدور از رانندگي شبانه جلوگيري کرده و چنانچه مجبور به رانندگي در شب بودند و احساس خواب آلودگي کردند در پارکينگ مناسب استراحت و سپس ادامه مسير دهند تا شاهد چنين حوادث تلخي نباشيم . 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciu5az.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما