شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 1713
معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه:

90 درصد خدمات اداری حوزه به طلاب الکترونیکی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه گفت: با راه‌اندازی رسمی پورتال جامع نجما بیش از 80 الی 90 درصد خدمات اداری طلاب به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
90 درصد خدمات اداری حوزه به طلاب الکترونیکی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود ملک‌دار در مراسم رونمایی از سایت نجما اظهار داشت: فناوری اطلاعات به یکی از پیشرفته‌ترین ابزار ارتباطی در عرصه تبادل اطلاعات و ارائه خدمات به افراد در جامعه تبدیل شده است.

وی ارائه خدمات الکترونیکی به طلاب را یکی از اهداف مهم معاونت امور طلاب و دانش آموختگان دانست و افزود: با راه اندازی رسمی سایت نجما تمام خدمات عمومی و تسهیلاتی به طلاب از طریق این سایت انجام خواهد گرفت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه اضافه کرد: ارائه خدماتی چون ثبت‌نام عمره، عتبات و عالیات، مشهد مقدس، خوابگاه طلاب مجرد، شهرک مهدیه و... از عمده ترین خدماتی است که از طریق این سایت ارائه خواهد شد.

ملک‌دار خاطرنشان کرد: با راه اندازی این پورتال جامع، مدیران حوزه های علمیه کشور می توانند اطلاعات و آمار طلاب زیر پوشش را برای دریافت شهریه و تغذیه از این طریق اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: نظام جامع فناوری اطلاعات طلاب در پورتال جامع نجما خلاصه می‌شود و بیش از ۹۰ درصد خدمات الکترونیکی طلاب را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.f0f2yt05sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما