سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 18653

کشف جسد در داخل چاهی در اطراف قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از کشف جسدی در داخل چاهی در اطراف این شهر خبر داد.
کشف جسد در داخل چاهی در اطراف قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری در گفتگویی بیان کرد: طی 72 ساعت گذشته 24 عملیات آتش نشانی که شامل 10 مورد حریق، 10 مورد ایمن سازی و چهار مورد نجات می‌شود توسط نیروهای آتش نشانی انجام شده است.
 
وی گفت: نجات های انجام شده شامل یک مورد آسانسور، یک مورد انگشتربری، یک مورد محبوس شدن کودک داخل اتاق، یک مورد کشف جسد می شود.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم در خصوص کشف جسدی در اطراف قم افزود: با حضور قاضی و ماموران نیروی انتظامی به خروج جسدی از  داخل چاه در جاده کازران توسط نیروهای نجات سازمان آتش نشانی انجام شد.
 
وی بیان کرد: ایمن سازی های انجام شده توسط نیروهای آتش نشانی شامل چهار مورد قطع آژیر، 2 مورد رهاسازی گربه، یک مورد رهاسازی سگ، برخورد خودرو با علمک گاز و افتادن دکل مخابراتی داخل خیابان می شود.
 
جعفری گفت: حریق های بوقوع پیوسته شامل 2 مورد حریق مغازه، 2 مورد حریق خودرو، یک مورد حریق اتاقک نگهبانی، یک مورد حریق ضایعات، یک مورد حریق انبار پتو، 2 مورد حریق پیک نیک گاز و یک مورد حریق زیرزمین یک منزل مسکونی می شود.
 
وی ادامه داد: در اثر وقوع حریق در زیرزمین یک واحد مسکونی که نجاری بوده است در خیابان جوادالائمه سه دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام و به مدت 6 ساعت به اطفای حریق پرداختند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان کرد: با حمایت‌های شهردار قم دستگاه پیشرفته شارژ سیلندرهای دستگاه تنفسی که همزمان قادر است چهار دستگاه تنفسی را در کمتر از 20 دقیقه شارژ کند خریداری شد که پیش از این دستگاه ها جهت شارژ به استان مرکزی ارسال می شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc1eqs.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما