سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 19122

نخبگان دانش آموز و دانشجو درقم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با دهه مبارک فجر گروهی از دانش آموزان و دانشجویان نخبه مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)قم در مراسمی با حضور مادر شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
نخبگان دانش آموز و دانشجو درقم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، مادرشهید مصطفی احمدی روشن در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدانی که بیشتر آنها از طبقه مستضعف جامعه بودند،به ثمر نشست.
 
ˈصدیقه سالاریˈ،افزود: اکثریت جمعیت ایران که مستضعف بودند، در برابر تهاجم دشمن بعثی از این کشور و مرز و بوم دفاع کردند و زمینه پیروزی نظام اسلامی را فراهم نمودند.
 
وی ضمن تشریح مطلبی درخصوص چگونگی وضعیت فرزند شهید خود، وی را فردی فعال و پرتلاش توصیف کرد،و افزود: با وجودی که پدر مصطفی یک کارمند بود ،مصطفی با استفاده از همین امکانات کم موفق شد به موفقیت های فراوانی در عرصه تحصیل وعلم دست پیدا کند.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد امام (ره) قم درحاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به 80 دانش آموزو دانشجوی نخبه تحت پوشش این کمیته درقم ،خاطر نشان کرد: در این مراسم از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و نخبه در زمینه های مختلف ورزشی،قرآنی و ادبی از جمله دو ومیدانی،تکواندو،حفظ و قرائت قرآن و همچنین خاطره نویسی و داستان نویسی که در کشور و استان حائز رتبه شدند، تجلیل به عمل آمد.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: در راستای آشنایی دانش آموزان با تاریخ انقلاب اسلامی 200 نفر از آنان در این ایام به تهران جهت بازدید از موزه عبرت اعزام می شوند.
 
عباس جوشقانی با بیان اینکه این مجتمع از جمله پروژه های افتتاح شده از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم است،افزود: در این مجتمع 350 دانش آموز از مجموع چهار هزار و 700 دانش آموز تحت پوشش این کمیته در ایام مختلف سال از برنامه های فرهنگی ، تربیتی و آموزشی،علمی،فنی ومهارتی آن استفاده می کنند، و مابقی تحت پوشش دیگر کانون های فرهنگی استان قرار دارند.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: در این مجتمع در فصول تحصیلی و زمانی که دانش آموزان به تحصیل اشتغال دارند، برای مادران آنها پاره ای از آموزش های مربوط به مهارت زندگی،بهداشت فردی و روانی و همچنین احکام و مسایل دینی ارائه می شود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcewz8z.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما