شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 19214
با حضور مردم شهید پرور استان قم؛

یادواره سرداران و ۶۰ شهید منطقه عطاران قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: یادواره سرداران و ۶۰ شهید منطقه عطاران، با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار استان، امشب پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولیعصر(عج) قم برگزار شد.
یادواره سرداران و ۶۰ شهید منطقه عطاران قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در یادواره سردارن و 60 شهید منطقه عطاران قم که دیشب بعد از نماز مغرب و عشاء و به همت پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) گردان چهارم اباذر لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) در مسجد حضرت ولیعصر(عج) واقع در خیابان عطاران قم برگزار شد، سردار علیزاده طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهدا نیست.
 
وی با اشاره به اینکه مبادا عکس شهدا را ببینیم و عکس آنها عمل کنیم، بیان نمود: خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.
 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه شهیدان مالکان بهشت هستند، بیان نمود: اولین کسانی کی وارد به بهشت می شوند، شهیدان هستند.
 
وی به لزوم ارتباط گیری با شهداء تاکید نمود و ابراز کرد: شهیدان به انجام واجب و ترک محرمات بسیار تاکید داشتند و بر اقامه نماز اهتمام ویژه می ورزیدند.
 
سردار علیزاده با بیان اینکه شهدا ذخائر عالم بقا هستند، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز ایران در جهان به برکت خون با برکت و پر ثمر شهداست.
 
وی با اشاره به اینکه مبادا کاری کنیم که مدیون خون شهدا شویم، بیان نمود: اگر در راه شهدا گام بر داریم چیزی جز سعادت را نخواهیم داشت.
 
خاطره گویی شیرازی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مرثیه سرایی حاج حسن ماکی نژاد از بخش های دیگر این مراسم نورانی بود.
 
گفتنی است در این مراسم نورانی، حجت الاسلام و المسلمین خدابنده لو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، محمود داوود آبادی، فرمانده محور یکم لشکر عملیاتی، محمد علی مختاران و امیر حسین مرادی، فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، محمد رضا موحد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، قنبریان فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی، امیر حسین رنجبر فرمانده گردان چهارم پیاده بسیج امام حسین(ع)، ، جمعی از بسیجیان لشکر عملیاتی و همچنین خانواده های معظم و معزز شهداء و ایثار گران نیز حضور داشتند.
 
اجرای گروه موزیک لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، اهدای بسته های فرهنگی و همچنین برپایی نمایشگاه انقلاب و دفاع مقدس از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgtx9q.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما