کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی عنوان شد؛

تشکر استاندار از حضور باشکوه مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پايگاه اطلاع رسانی بسیج قم , 23 بهمن 1392 ساعت 10:30

قم نیوز: استاندار قم در پیامی ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آورده است: مردم قم جلوه های بی نظیری از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و وفاداری یك ملت به آرمان ها و ارزش های الهی را در مقابل دیده گان جهانیان به نمایش گذاشتند.


به گزارش قم نیوز، در ابتدای پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش آمده است: مردم مومن، انقلابی، حماسه ساز و شگفتی آفرین دیار دلباختگان ولایت، همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام هایی استوار و حضوری مومنانه و آگاهانه، شاهکاری زیبا و بیادماندنی از حماسه، بصیرت و همبستگی را خلق کردند.
 
در این پیام اضافه شده است: بی تردید این حضور بی نظیر و فریاد و خروش شما مردم فهیم و قدرشناس در كنار غریو فریادهای سایر ملت‌های آزادیخواه و حق طلب دنیا، فصلی جدید از اتحاد و همدلی در بین مسلمانان را گشود و مسیر اضمحلال و نابودی رژیم های مزدور و سقوط ستمگران و ظالمان را هموارتر و نزدیك تر ساخت.
 
استاندار قم در ادامه این پیام آورده است: خدای بزرگ را بر پایبندی و پایمردی و بلند همتی این ملت نستوه و بیدار سپاس گفته و بر خو د لازم می دانم از كلیه اقشار مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان استان مقدس قم بالاخص مراجع عظام تقلید و سلسله جلیله روحانیت تقدیر و تشكر کنم.
 
صالحی منش در پایان این پیام از دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی که با حضور خود و فرمایشات راهگشا مردم شریف قم را مستفیذ فرمودند سپاسگزاری کرده است و از خداوند منان اقتدار، عزت و پایندگی و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عزیز، مراجع عظام، علما و مردم غیور را خواستار شد.
انتهای پیام / 125


کد مطلب: 19314

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19314/تشکر-استاندار-حضور-باشکوه-مردم-قم-راهپیمایی-۲۲-بهمن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir